113. Maaike

1.7K 84 37
                                    

Ongeduldig tik ik met mijn voet een ritme op de grond.

'Wanneer komt hij ons nou ophalen?' Mompelend kijk ik het vliegveld rond, Fay slaat haar armen om me heen. 'Calm down, Maaike. Hij komt zo wel.'

De tour is een een week geleden weer begonnen, en daarvoor moesten de jongens al verder reizen, nu ze drie dagen vrij hebben zijn Fay en ik overgevlogen naar hun huidige locatie.

Ik kan je vertellen, ik heb Niall nog nooit zo erg gemist!

We zijn tot nu toe dan ook bijna alleen nog maar samen geweest!

We konden niet echt anders, eerst door de tour, want dan zit je sowieso al de hele dag op elkaars lip, maar tijdens de pauze van de tour zijn we ook bijna de hele tijd samen geweest!

Na het interview hebben we de rest van de week met elkaar opgetrokken, zijn we er met zijn tweeën samen opuit gegaan, hebben we leuke dingen gedaan en ga zo maar door.

Dat allemaal omdat we bij afloop van die week elkaar een tijdje niet konden zien...

En natuurlijk ook omdat we van elkaar houden, dat is de grootste reden waarom we leuke dingen zijn gaan doen met elkaar!

De meeste fans en paparazzi vermoeden al dat we een relatie hebben, we hebben het alleen nog niet openbaar gemaakt.

En daar gaat nu verandering in komen, want eindelijk heeft Paul ons toestemming gegeven om in het openbaar elkaar te mogen knuffelen.

'Daar is hij al, Wilson!' Fay haalt me uit mijn gedachten en ik kijk haar nep boos aan. 'Gebruik mijn achternaam nóóit meer, oké?!'

Braaf knikt ze en dan pas realiseer ik me wat ze net gezegd heeft.

Mijn ogen worden groot, wat een lachbui van Fay oplevert, maar ik negeer haar.

Snel zoek ik Niall in de massa van mensen.

Al snel zie ik hem.

Twee armen zwaaien vrolijk heen en weer in de lucht en ik glimlach om zijn actie. 'Niall!'

Zo snel mogelijk ren ik op hem af voor hoever dat gaat als je zwanger bent en hij neemt me lachend in mijn armen.

Direct merk ik de flitsen op, maar het boeit me niets.

'Ik heb je gemist!' Mompel ik terwijl ik genietend mijn ogen sluit wanneer Niall me een kus op mijn wang drukt.

'Ik jou ook!' Een grote glimlach verschijnt op mijn gezicht, en ik druk mijn lippen lang op die van Niall.

Weer zie ik de flitsen van de paparazzi's, mag ik dan niet eens fatsoenlijk mijn vriend begroeten?!

'Fay en Harry hebben elkaar ook weer gevonden hoor!' Niall lacht luid en ik kijk naar mijn beste vriendin, een grijnst vormt zich op mijn gezicht.

De twee staan in een stevige knuffel,

Ook al heeft Fay me geen enkele keer verteld dat ze harry mist -wat ik wel duizend keer gedaan heb met Niall- weet ik toch wel zeker dat ze hem erg gemist heeft!

Dat kon je gewoon aan haar merken!

Wanneer ik me bedenk dat Louis en Liam er ook nog zijn loop ik op ze af.

Beiden geef ik een knuffel.

Vrolijk lopen we met z'n vieren naar Fay en Harry toe.

Glimlachend slaat Niall zijn arm om me heen, ik laat mijn hoofd tegen zijn schouder leunen.

Let's Sing Girl • 1D • VOLTOOID • #1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu