'Harry, wat is er? We zijn nog niet klaar.' Ik stap wankel achteruit en laat me neervallen op de bank.
De stem van Liam negerend.
Rillingen gaan over mijn lichaam heen en ik heb het gevoel dat ik elk moment kan gaan overgeven.
'Hazz? Wat is er? je ziet wat bleekjes.'
'Niks, ik voel me gewoon niet zo lekker.' Breng ik langzaam uit wanneer ook Niall me vraagt wat er is.
'Je ziet er niet echt gezond uit Harry, moeten we het concert afblazen?' Louis zijn stem staat bezorgd.
ik knijp mijn ogen dicht tegen de opeens wel heel fel geworden zonnestralen en schud mijn hoofd. 'Nee, Paul vermoord me als ik zeg dat ik niet op kan treden.'
'Mmm daar zit wat in. Toch vind ik dat we het wel tegen Paul moeten zeggen.' Ik kijk naar Niall zonder wat te doen.
'Hazz.'
'Het hoeft niet, ik kan gewoon op treden.' Zeg ik eigenwijs.
ik sla mijn hand voor mijn mond als mijn maaginhoud naar boven wil komen.
Louis ziet het en komt net op tijd aangesneld met een emmer.
Ik geef over en kijk daarna de jongens met tranen van frustratie in mijn ogen aan. (A.N Ik zie dit stukje voor me en het is echt heel zielig...:'( )
'Harry... Dit kan zo niet, ik ga naar Paul en jij gaat met me mee.' Liam trekt me van Louis weg die me over mijn bovenbeen wreef.
Liam trekt me mee naar Paul en klopt op de deur voor dat hij die openduwt.
Paul kijkt ons vragend aan. 'Wat komen jullie doen?'
'Harry is niet lekker.'
Ik rol met mijn ogen, goed bezig Liam....
Paul trekt een wenkbrauw op. 'Is dat zo?'
'Ja.. nee... Nou eigenlijk...'
'Harry, wees duidelijk.' De blik van Paul staat hard.
Ik zucht. 'Nee, ik voel me niet lekker nee, maar ik wil gewoon proberen op te treden.'
'Je hebt overgegeven Harry! Je kan niet optreden!' Roept Liam verontwaardigd.
'Als Harry zegt dat hij op wilt treden doet hij dat.'
'Maar..'
'Geen gemaar Liam, Harry heeft vast last van de zenuwen. Je wilt de opening van de tour natuurlijk wel goed beginnen.'
voordat Liam nog wat kan zeggen staat Paul op en duwt ons richting de deur. 'Ik ben bezig dus als jullie nu weer zouden willen gaan.'
Liam kijkt boos voor zich uit wanneer de deur achter ons dicht valt.
'Liam, dankjewel maar wil wil het proberen. Ik wil optreden. Please.'
Liam kijkt me onderzoekend aan terwijl ik groot probeer te blijven.
Hij mag niet merken dat ik me eigenlijk helemaal niet goed voel.
Liam zucht. 'Goed, ik vind het alleen heel erg dom van je.'
'Ik zal nu nog even een uurtje gaan slapen oké? misschien gaat het dan wel beter.'
'Oké.'
Als ik wist dat ik dit hoofdstuk op de verjaardag van Niall zou publiceren had ik hem wel vanuit Niall geschreven maar dat wist ik niet..
BTW
GEFELICITEERD NIALL!!!!
JE LEEST
Let's Sing Girl • 1D • VOLTOOID • #1
Fanfiction'Ze slaapt nog,' mompelt een stem. 'Dat zien wij ook wel,' moppert een ander. 'Hoe kan ze zo lang slapen op deze dag?' 'Sst... 'k wil slape,' mompel ik in gebrekkig Nederlands naar de drie meiden voor me. 'Gek! We dac...