105. Maaike

1.9K 89 62
                                    

'De tour begint nog niet hoor, Niall.' Glimlachend knuffel ik hem terug wanneer hij zijn armen om me heen slaat, toch staat er een trieste ondertoon in mijn stem.

'Weet ik, maar het voel wel zo... Ik wil je niet de rest van de tour missen...' Ik glimlach verdrietig. 'Ik jou ook niet. Maar we gaan geen afscheid nemen nu hoor! De tour begint nog niet zoals ik al zei!'

Hij knikt en zucht een keer. 'Weet ik.'

Hij doet een stap naar achter en kijkt me lief aan. 'Ik ga maar eens ontbijten.'

Ik knik en geef hem een kus voordat hij naar beneden loopt.

'Je houdt echt van hem hè?' Fay kijkt me grijnzend aan.

Sinds wanneer staat zij in mijn  kamer?

Ik negeer mijn vraag en kijk naar Fay. 'Natuurlijk hou ik van hem! Ik wil hem niet kwijt, nooit meer.'

Fay glimlacht. 'Ik denk niet dat jullie voorlopig uit elkaar zullen gaan.'

Voor een moment ben ik stil, nadenkend over de woorden van Fay.

'Ik was hem bijna kwijt.'

'Wat?! Waarom?' Fay kijkt me geschrokken aan.

'Snap je het als ik zeg dat deze kleine het gevolg is van mijn stomme actie?'

'En dus die van Liam?' Ik knik wanneer Fay me vragend aankijkt.

'Ik heb hem nog nooit zo erg gekwetst en zo boos gezien als toen, het was vreselijk!' Kippenvel verspreid zich over mijn lichaam wanneer ik eraan terug denk. 'Dat wil ik nooit meer meemaken.'

'Ik weet niet precies wat er gebeurd is, maar ik heb wel een idee...' Fay zwijgt heel even. 'Dat zou ik niemand gunnen.'

Ik knik. 'Inderdaad, maar ik wil er niet meer aan denken, ander onderwerp.'

Gelukkig begrijpt Fay me en gaat op een ander onderwerp over. 'Denk je dat het de beste oplossing is dat jij niet mee gaat op tour?'

Ik knik, maar toch ben ik niet helemaal zeker van mijn zaak. 'Ik hoop het wel in ieder geval! Ik vind het in ieder geval fijn dat we ze mogen komen opzoeken van Paul.'

Fay onderbreekt me. 'Als hij dat niet toe liet had ik het alsnog gedaan!'

Ik lach door haar reactie. 'Jij hebt dat makkelijk gedaan!'

'Hoezo jij niet?' Niet begrijpend kijkt ze me aan.

'Ik heb een contract getekend bij Paul, ik hem naar hem te luisteren.'

'Owhh..' Opeens blijkt Fay het te snappen. 'Daarom hou je de nep relatie met Liam ook vol?!'

Ik knik. 'Daar was ik al lang mee gestopt anders.'

'En de baby dan?' Vragend zicht Fay zich op mij. 'Moet je die houden van Paul?'

Ik schud mijn hoofd. 'Dat is en blijft mijn eigen keuze, daar laat ik Paul niet over beslissen!'

'That's the spirit girl!' Fay grinnikt.


Let's Sing Girl • 1D • VOLTOOID • #1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu