23. Maaike

4.8K 194 97
                                    

'Maaike.'  Ik draai me om en druk mijn hoofd in mijn kussen.

'Maaike.' Weer die stem.

'Hmmm?'

Ik schiet overeind ik mijn bed wanneer ik me bedenk dat ik met de jongens op tour ben.

Louis begint te lachen wanneer ik overeind kom.

Ik kijk naar Liam, hij schudt lachend zijn hoofd. 

'Wil je ontbijt?'

Ik rek me gapend uit. 'Lekker.'

Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht.

Ik vouw de dekens om mijn lichaam heen en geniet van de warmte die het geeft.

De jongens lopen voor me de kamer uit en ik volg ze.

Niks meiden gaan voor, de boys zijn in de meerderheid.

 Ik versnel mijn pas naar de jongens hun tempo wanneer ik merk dat ze toch sneller lopen dan dat ik verwacht had.

Wat kan ik anders doen?

Ik kijk naar de jongens, Niall en Louis lopen in een joggingsbroek en een sweater, en Liam loopt er redelijk net bij.

En ik?

Ik heb geslapen in het shirt van Niall, en aangezien ik me niet omgekleed heb heb ik dat nog steeds aan.

Ik heb geluk dat het shirt veel en veel te lang is waardoor het net een kort jurkje lijkt, want voor de rest heb ik geen kleding aan na mijn ondergoed.

En dan heb ik het nog niet eens over mijn slaaphoofd 

Langzaam krijg ik een rood hoofd en stop met lopen.

Wanneer Louis ziet dat ik gestopt ben met lopen kijk hij me vragend aan en komt naar me toe. 'Is er wat?'

'Ik ehm...' Ik wend mijn blik af. 'Ik was over mijn YouTube kanaal  aan het nadenken.'

Goede smoes, Maaike.

'Je zingt covers toch?' Louis kijkt me oprecht geïnteresseerd aan. 

Ik knik. 'Ja, dat klopt.'

Mijn lichaam staat gespannen, hoe moet ik me gedragen naast een wereld beroemd iemand?

Louis knikt goedkeurend voordat hij overgaat op een ander onderwerp. 'Zullen we gaan eten?' 

Ik knik en loop richting de afgezette zaal waar Niall en Liam inmiddels al zitten te eten.

Ik pak ook een bord en schep wat eten op voordat ik aan de tafel ga zitten.

Ongemakkelijk begin ik te eten. 'Maaike?'

Ik kijk geschrokken op. 'Ja, Liam? '

'Wil je nog wat aan ons vragen?' Liam kijkt me aan en glimlacht. 'Nu we samen als One Direction op tour gaan vind ik dat je best wat over ons mag weten.'

Ik lach zenuwachtig. 'Ik weet al veel over jullie.'

Niall grinnikt. 'Fan zeker?'

Ik knik en mijn wangen beginnen te gloeien. 'Een heel grote fan.'

'De meeste fans zijn niet zo rustig als jij.' Louis richt zich tot mij en duw nog een stuk van zijn broodje naar binnen. 'Hoe doe je dat?'

'Ik weet het niet.' Ik lach schaapachtig en kijk naar mijn bord. 'Ik vraag me dat eigenlijk ook af.'

Niall lacht. 'Mogen wij jou dan wat vragen?' Ik knik en bijt op mijn lip. 'We willen je graag bedanken, zou je het leuk vinden om met ons drie naar een pretpark te gaan?'

Mijn ogen staan wijd open en ik knik opgewonden. 'Dat zou ik super leuk vinden!'

Wanneer ik merk dat ik het een beetje hard riep sla ik mijn handen voor mijn mond. 

'Oops.'



Let's Sing Girl • 1D • VOLTOOID • #1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu