Ik wilde jullie nog even fijne feestdagen wensen, ook al is het een beetje laat *glimlacht schaapachtig*
'Oké, oké, jullie hebben mij overgehaald...' Wanneer Paul dat heeft gezegd wordt mijn gezicht een waas.
Ik versta niet meer wat er gezegd wordt, het enige wat ik merk is dat tranen over mijn gezicht rollen en het warme gevoel van blijdschap.
Niall en ik mogen eindelijk een openbare relatie hebben!
Eindelijk!
Wanneer ik de sterke armen van Niall om me heen voel knuffel ik hem terug, mijn tranen laat ik op vrije loop.
Dan drukt Niall een kus op mijn lippen. 'We hebben gewonnen!'
'Ik moet nu naar een afspraak.' Paul haalt mijn en Niall uit ons geluksmomentje. 'Ik kom zo snel mogelijk weer terug om met jullie een plan te bedenken.'
Ik knik bedenkelijk.
Paul kijkt ons een voor een aan. 'Nu mag nog niemand iets merken van de relatie tussen Niall en Maaike. Ik hoop wel dat jullie snappen dat het niet van de een op de andere dag geregeld is, want dat is het niet.'
Paul is even stil. 'We gaan langzaam de relatie afbouwen tussen Liam en Maaike, en daarna kan de relatie van Niall en Maaike openbaar worden. Eerder niet, begrepen?'
Ik knik direct, dat is logisch!
Zonder dat ik het merk is Paul weg gegaan en pakt Liam mijn arm vast. 'Ik wil praten.'
Hij kijkt me met een serieuze blik aan en trekt me zachtjes mee naar zijn kamer.
Waar gaat dit over?
Een angstig gevoel bespringt me, waarom is hij zo serieus?!
'Ten eerste: ik ben echt super blij voor jou en Niall, dit zou tijd worden!'
Ik kijk hem vragend aan, te gespannen om hem te kunnen bedanken.
'Er is een maar, wat is de maar?'
Liam knikt zachtjes. 'Ik wil dat je wel weet dat je waarschijnlijk heel veel haat zal krijgen van mensen.'
Ik zwijg, waardoor Liam verder praat. 'Luister, iedereen krijgt haat als je eenmaal een beroemdheid bent, maar ik kan je vertellen dat die haat voor een tijdje toe zal nemen als je van de ene one direction boy naar de andere gaat en nog zwanger bent van de ander... Als je snapt wat ik bedoel.'
Ik knik. 'Weet ik, ik moet het gewoon leren negeren, denk ik.'
'Je gaat haat lang niet altijd kunnen negeren, Maaike, ook al is het wel goed dat je dat wilt.' Liam glimlacht.
'Ik wil niet je hele dag verpesten nu, maar weet wel doordat je mijn kind draagt en een relatie hebt met Niall dat voor haters nog meer redenen geeft om je te gaan haten...'
Ik zucht triest en richt me dan tot Liam. 'Dat weet ik...'
Ik ben even stil, nadenkend over wat Liam zegt. 'Maar het had er ooit van moeten komen... Paul had onze relatie niet voor altijd kunnen laten duren.... Ik zal sowieso haat gaan krijgen.'
JE LEEST
Let's Sing Girl • 1D • VOLTOOID • #1
Fanfiction'Ze slaapt nog,' mompelt een stem. 'Dat zien wij ook wel,' moppert een ander. 'Hoe kan ze zo lang slapen op deze dag?' 'Sst... 'k wil slape,' mompel ik in gebrekkig Nederlands naar de drie meiden voor me. 'Gek! We dac...