SUPER SUPER erg bedankt dat jullie me al voor de tweede keer (!!!) op plek #1 gekregen hebben!! Het is echt geweldig!
Hijgend kom ik aanrennen. 'Sorry Paul!'
Hijgend zet ik mijn handen op mijn bovenbenen. 'Het liep uit...'
Paul glimlacht naar me, zegt dat het niet uit maakt en loopt dan naar binnen zodra Liam de deur open heeft gemaakt.
Liam en ik zijn gaan kijken naar huizen, we hebben er zelfs een gekocht, het liep alleen erg uit.
Liam en de makelaar gaan nu bezig alle dingen te regelen voor de overdracht, maar aangezien het huis leeg staat zullen we er al wel snel in kunnen trekken.
'Je wilde me spreken over...' Ik kijk Paul vragend aan.
Hij knikt. 'Ik wilde het hebben over je contract.'
Ik knik en ga aan tafel zitten terwijl hij verder praat. 'Je contract is al afgelopen sinds Harry weer optreed, maar ik vroeg me af of je nog een contract wil tekenen zodat je bij de jongens kan blijven.'
'Natuurlijk wil ik dat, ik wil het contract nog wel door nemen.'
Paul knikt goedkeurend. 'Daar ging ik al van uit.'
Hij haalt een papier uit zijn tas en schuift het onder mijn neus. 'Ik ga binnenkort een aantal interviews regelen, fotoshoots en dat soort dingen en daar zal jij dan ook bij zijn. Het licht er wel een beetje aan voor wie het interview is of dat jij er bij moet zijn of niet, maar dat hoor je per shoot of interview wel.'
Ik knik en lees het papier aandachtig door.
Ik zie dat het contract tot aan het einde van de tour is en glimlach. 'Het ziet er goed uit, waar moet ik tekenen?'
Paul wijst me een plek aan, ik zet mijn handtekening en laat Paul er dan weer uit.
'Alles geregeld?' Ik kijk Liam aan terwijl ik een hap neem van mijn net gemaakte broodje en geef hem er ook heen.
Hij knikt blij. 'We kunnen er in wanneer we dat willen, zullen we dan maar spullen gaan kopen?'
JE LEEST
Let's Sing Girl • 1D • VOLTOOID • #1
Fanfiction'Ze slaapt nog,' mompelt een stem. 'Dat zien wij ook wel,' moppert een ander. 'Hoe kan ze zo lang slapen op deze dag?' 'Sst... 'k wil slape,' mompel ik in gebrekkig Nederlands naar de drie meiden voor me. 'Gek! We dac...