*Nog 5 echte hoofdstukken en daarna Q&A, dankwoord etc.*
Zin in de Q&A? Dan kunnen jullie misschien al vast vragen gaan bedenken die in het daarvoor speciale hoofdstuk gesteld kunnen worden? :)
Zuchtend kijk ik naar de twee mensen voor me: Maaike en Liam.
Een dag na hun gesprek wordt al bekend gemaakt dat ze uit elkaar zijn.
Begrijp me niet verkeerd, het is geweldig dat Niall en Maaike eindelijk een relatie mogen hebben, maar zo snel al?
Wordt dat niet ongeloofwaardig voor de fans?
¨We gaan dit rustig aanpakken¨ Zo iets heeft Paul gezegd, maar ik kan je vertellen dat dit alles behalve ¨rustig¨ is...
Ik besluit toch naar Maaike en Liam te gaan luisteren.
Ik wil gewoon weten welke smoes ze gaan gebruiken!
'Maaike en ik moeten jullie wat vertellen.' Liam kijkt alle fans aan, sommige worden stil en anderen gaan nog harder schreeuwen dan dat ze al doen.
'Maaike en ik hebben een heel goede tijd gehad met elkaar, maar we zijn uit elkaar...'
Direct is het stil, ik kijk naar alle fans die gekomen zijn.
Tranen lopen over wangen, ze kijken triest naar de grond of ze kijken elkaar verbaast aan.
'We willen het jullie wel graag uitleggen.' Maaike verbreekt de stilte en ik richt mijn blik op haar.
'Liam en ik zijn uit elkaar gegaan omdat we niet hetzelfde meer voelen als in het begin van onze relatie.'
Liam knikt. 'We zijn goed uit elkaar gegaan, en we zijn heel goede vrienden van elkaar en dat blijven we!'
Twijfelend wordt er een hand opgestoken en Maaike vraagt glimlachend wat de vraag is.
'Maaike is zwanger, toch? Wat gaan jullie nu met het kindje doen?' Een meisje kijkt Liam en Maaike onzeker aan, niet zeker wetend of ze die vraag wel had mogen stellen.
'We hebben besloten om het kindje wel te houden, en het gewoon samen op te voeden.' Maaike glimlacht geruststellend naar het meisje voordat ze verder praat. 'Zoals Liam al zei zijn we goed uit elkaar gegaan en zijn we heel goede vrienden, het zou niet eerlijk zijn voor het kindje dat het om deze reden of geen vader of geen moeder zou hebben die hem opvoedt.'
Ik glimlach na de uitleg van Maaike.
Ze hebben geluk gehad dat Paul ze goed uit elkaar liet gaan, en niet ruziënd.
Als hij dat wel gedaan had, zou alles veel ingewikkelder zijn geworden.
Het huis zou verkocht moeten worden wat ze samen hebben, het kind zou opgroeien met één in plaats van twee ouders, en weet ik veel wat nog meer...
Een van jullie had gezegd dat ze de hoofdstukken van Louis de leukste vond, ik hoop dus dat je het laatste hoofdstuk vanuit zijn POV leuk vond ;)
Welke POV is jou favoriet?
JE LEEST
Let's Sing Girl • 1D • VOLTOOID • #1
Fanfic'Ze slaapt nog,' mompelt een stem. 'Dat zien wij ook wel,' moppert een ander. 'Hoe kan ze zo lang slapen op deze dag?' 'Sst... 'k wil slape,' mompel ik in gebrekkig Nederlands naar de drie meiden voor me. 'Gek! We dac...