Ik klop op Maaike haar kamerdeur en kom vervolgens binnen.
Liam en Maaike zijn vragen aan het beantwoorden in een live Q&A en Niall kijkt toe.
'Ik moet van Karen zeggen dat we gaan eten, komen jullie?' Ik wacht tot Maaike uitgepraat is over de vraag die ze gekregen hebben en begin dan te praten
Maaike knikt. 'Kom eens hoi zeggen Lou, fans vragen naar je.'
Glimlachend ga ik voor de camera staan. 'Hoi!'
Maaike schudt lachend haar hoofd en zegt de fans gedag voordat ze de Q&A afsluit.
Maaike komt naast me lopen. 'Thanks dat je ons bent komen halen.'
Ik grinnik. 'Vond je het zo erg dan?'
Ze schudt direct haar hoofd. 'Nee, dat niet. Het is alleen zo dat iemand de vraag stelde of Niall en ik een relatie hebben in plaats van Liam en ik omdat ze de foto gezien hebben dat ik in Niall zijn armen lag in de tuin -Niall heeft me dat verteld- maar steeds meer mensen gingen dat vragen, dus ik ben blij dat het klaar is.'
Ik knik begrijpend. 'Saved by me.'
Maaike grinnikt zacht. 'Inderdaad.'
Ze versnelt haar pas en loopt naar Niall toe, dan druk ze een kus op zijn wang zodat hij weet dat ze naast haar loopt, vervolgens drukt ze een kus op zijn lippen.
ik glimlach door de actie van die twee, ze gaan echt een probleem krijgen als Karen of Geoff dat te zien krijgen.
Wanneer iedereen behalve Fay aan tafel zit -ze is uit eten met een vriendin die hier in de buurt vakantie viert- richt Liam zich op ons. 'Willen jullie na het eten -dat trouwens heerlijk is, bedankt mam- helpen aan het huis? Het is nog lang niet af en ik wil het graag een beetje netjes hebben als ze baby er is.'
Direct knik ik. 'Natuurlijk.'
Ook de anderen stemmen in -ook al verbiedt Liam het dat zijn ouders gaan helpen- en zo staan we dus na het eten in de baby kamer, om de box in elkaar te zetten.
Grinnikend zit ik op de grond met schroeven te klooien terwijl Maaike en Niall elkaar aan het knuffelen zijn. 'Die twee moeten echt een relatie krijgen die openbaar mag worden gemaakt, dan kunnen ze buiten elkaar af gaan lebberen.'
Harry knikt lachend. 'De fans zullen dat ook niet erg vinden als ze dat zien!'
Direct laten Maaike en Niall elkaar los, Maaike krijgt een rood hoofd en Niall kijkt schaapachtig grijnzend naar de grond. 'Sorry, het zijn de hormonen...'
Liam praat gewoon verder. 'Ik vind dat we het nog een keer moeten proberen om die twee samen te krijgen met Paul zijn toestemming.'
Maaike en Niall knikken blij. 'Als dat zou lukken! '
Maaike Maakt de zin van Niall af. 'Dan zou dat echt geweldig zijn!'
JE LEEST
Let's Sing Girl • 1D • VOLTOOID • #1
Fanfiction'Ze slaapt nog,' mompelt een stem. 'Dat zien wij ook wel,' moppert een ander. 'Hoe kan ze zo lang slapen op deze dag?' 'Sst... 'k wil slape,' mompel ik in gebrekkig Nederlands naar de drie meiden voor me. 'Gek! We dac...