88. Harry

2.4K 125 238
                                    

*lang hoofdstuk*

'Fay.... Fay.' Die naam blijf ik mompelen terwijl ik zo zachtjes mogelijk Maaike haar kamer in loop. 'Fay..'

Als het goed is staat ze nu onder de douche, dus heb ik tijd om haar kamer door te zoeken naar haar telefoon.

Gelukkig, aan het stromende water te horen staat ze echt onder de douche.

Ik schud lachend mijn hoofd wanneer ik haar onze liedjes hoor zingen.

Fangirl. 

Wat ik aan het doen ben?

Ik zoek Maaike haar mobiel, zodat ik Fay haar nummer kan opzoeken.

Ik deed nogal onredelijk tegen haar gister avond, en wil het graag een soort van goed maken.

Ik reageerde onredelijk omdat Gemma over zou vliegen, maar dat op het laatste moment af moest zeggen...

Ik had me er echt op verheugt! 

Ik mis Gemma heel erg, dus ik wilde haar snel weer zien, en nu kon dat niet meer door een belangrijke afspraak of zo iets...

Maar goed, wat ik dus wil doen is Gemma haar vliegticket aan Fay geven zodat zij over kan komen en er iemand bij Maaike is wanneer de tour over een paar weken weer verder gaat.

Eindelijk vind ik Maaike haar mobiel en klik WhatsApp aan.

Mompelend typ ik ¨Fay¨ in en kijk wie er allemaal verschijnen.

Gelukkig voor mij is er maar één Fay en glimlachend druk ik die aan, haar profiel foto bekijkend.

Het is een foto van Maaike en Fay samen op een feestje.

Twijfelend stuur ik haar een bericht.


Maaike: Fay?

Fay: Maaike! Hey, hoe gaat het?

Maaike: Zin om te skypen?

Fay: Ja, sure! Is er iets gebeurd of zo?

Maaike: Je kan me op dit account bellen.


Ik stuur Fay mijn account naam door, het is niet met mijn echte naam, anders zouden fans dat door krijgen, maar ik gebruik het wel gewoon.


Fay: Dat is niet jouw account?! Ben je je wachtwoord kwijt?

Fay: Maaik? Je doet raar, weet je zeker dat het goed gaat?

Maaike: Bel me over vijf minuten, ik start mijn laptop op.


Ik negeer alle vragen van Fay en loop richting mijn kamer wanneer ik al de berichten van ons verwijderd heb en Maaike haar mobiel terug gelegd heb.

Zo snel mogelijk start ik mijn laptop op en plug mijn oortjes in.

Ik wil niet dat de verrassing verpest wordt, doordat Maaike Fay kan horen!

Wanneer ik Skype opstart merk ik dat Fay al gebeld heeft, aarzelend bel ik terug.

Laat dit geen hysterische fangirl zijn, alsjeblieft!

Begrijp me niet verkeerd hoor, onze fans zijn gewoon geweldig, maar als ik een op een met ze moet praten zou ik het toch fijn vinden dat ze naar me luisteren en niet hysterisch aan het doen zijn omdat ik toevallig in de bekendste band van de wereld zit.

Let's Sing Girl • 1D • VOLTOOID • #1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu