(A/N Lang hoofdstuk alarm!!)
'Li?' Vraag ik, al weer rustiger, tot het tot me doordringt wat ik net zei. 'Liam! Ik bedoelde Liam, sorry.' Ik kijk naar mijn schoenen,
Liam lacht. 'Je mag me best Li noemen hoor Maaike, wat is er?' Liam kijkt me vragend aan terwijl onze oortjes enzovoort worden gecheckt.
'Ik vroeg me af of het mag dat ik na het concert een meeting mag houden voor mijn fans bij de uitgang.' Mijn wangen kleuren rood.
'Wat mij betreft wel, maar je mag het ook gewoon hier op het podium houden.'
Ik kijk verbaast op naar Liam. 'Meen je dit?'
Hij lacht. 'Ja, natuurlijk. Je hebt ons concert gered.'
Liam en Niall komen ook aan lopen en de drie jongens geven elkaar een bro hug.
Louis kijk even naar mij en steekt zijn hand de lucht in voor een high five.
Ik geef hem een high five, en ook Liam en Niall doen hetzelfde.
'Succes, we gaan weer knallen.' Niall straalt en met z'n allen lopen we weer op.
De fans juichen en direct galmt de muziek van Midnight Memories door het gebouw.
Wanneer het liedje afgelopen is begint Niall te praten. 'Volgens mij wilde je wat tegen je fans zeggen, toch Maaike? Of heb ik dat verkeerd gehoord?'
Ik knik. 'Dat klopt inderdaad.'
Ik glimlach wanneer mijn fans mijn naam roepen. 'Ik kreeg de vraag van iemand van jullie wanneer ik weer een meeting ging houden, en ik heb goed nieuws voor jullie! Van de jongens mag ik hier mijn meeting houden. Als het concert afgelopen is mogen degene die dat willen, blijven en dan mogen ze met me op de foto, en dat soort dingen.'
'Nou, Maaike wat leuk!' Liam glimlacht naar me. 'Ik kom misschien ook nog wel even langs, gaan we nagels lakken en dat soort dingen doen. Dat lijkt me énig!'
Liam zegt het op dezelfde toont als hij pérfect zei in de clip van "Best Song Ever." en ook met dat vingertje, ik lach me dood.
Niall en Louis schieten ook in de lach en alle fans barsten los.
Na onder andere de liedjes. Moments, More Than This, Night changes, Never Enough, Nobody Compares, Perfect, Right Now, Once in a lifetime, No Control, Over Again en als laatste lied One Thing is het concert afgelopen.
De jongens nemen afscheid van de fans, en ik wacht tot het gebouw leger is.
Ik spring van het podium af en vlieg mijn vriendinnen om de hals.
'Dit was echt je beste concert ever!' Fay gilt opgewonden.
'IK BEN ZO BLIJ DAT IK DIT GEDAAN HEB!' Gil ik terug.
'We hebben het er straks wel over, jij gaat nu even je fans blij maken.' Luna kijkt me glunderend aan.
Ik knik en trek de meiden in een groepsknuffel alle fans komen op me afgerend en mengen zich in de groepsknuffel.
Ik denk dat er minimaal 50 meiden om me heen staan.
Ik glimlach en ga om de beurt met mijn fans op de foto of knuffel ze.
Ook beantwoord ik vragen van mijn fans en sommige vragen of ik het hier ook nog over ga hebben op mijn kanaal.
Na een tijdje komt Liam aangelopen. 'Maaike?' Liam blijft ongemakkelijk op het podium staan.
'Ja, Li?' Ik voel de ogen van mijn fans en vriendinnen op mijn rug branden.
'Kan je heel even komen?' Liam kijkt ongemakkelijk naar mij en mijn fans.
JE LEEST
Let's Sing Girl • 1D • VOLTOOID • #1
Fanfiction'Ze slaapt nog,' mompelt een stem. 'Dat zien wij ook wel,' moppert een ander. 'Hoe kan ze zo lang slapen op deze dag?' 'Sst... 'k wil slape,' mompel ik in gebrekkig Nederlands naar de drie meiden voor me. 'Gek! We dac...