¨IN DIT DEEL WORD OOK DE ¨VERASSING¨ VERTELD!¨
De belangrijkste vraag van deze A/N is denk ik wel of ik een vervolg ga maken of niet.
Die zal ik dus ook maar direct beantwoorden: JA!!
Ik ga een vervolg maken, omdat heel veel van jullie dat willen toen ik het vroeg. (GELUKKIG! Ik zou echt niet kunnen leven zonder de #Let's... serie haha)
(dit had je ook stiekem ook al in het dankwoord kunnen lezen, maar ik verduidelijk het gewoon:))) )
Ik weet nog niet precies wanneer het online komt, maar dat laat ik nog weten in dit boek, dus gooit het nog niet uit je bibliotheek!
Ik kan je wel beloven dat het boek niet pas over een jaar online komt ofzo, omdat ik er de hele zomervakantie aan heb kunnen werken, en al aardig wat hoofdstukken vooruit geschreven heb! (Ja, ik ben gestoord en ja, in de zomervakantie heb ik al bijna 50 hoofdstukken geschreven;P )
Oké, dan de verassing...
Oké dit is echt heel teleurstellend, maar de verassing kan niet doorgaan :(((( Iemand had aangeboden de Engelse versie van LSG maken, ik was super exited en toen kreeg ik te horen dat ze toch geen tijd had :/ super jammer dus... Nu ga ik het zelf doen, maar dat is een project voor over een paar jaar wanneer ik een betere Engelse woordenschat beheer en het gewoon een beetje fatsoenlijk en duidelijk is! Wel ga ik deze versie van LSG herschrijven en zoek daar misschien nog proeflezers voor, laat maar weten wie dat leuk lijkt!
Zouden jullie het wel leuk vinden? Een Engelse versie van LSG? En een verbeterde versie van LSG?
Dat was het weer, dan ben ik nog naar een paar dingen benieuwd:
1. Wie van jullie is van plan het vervolg te gaan lezen?
2. Wat denken jullie dat er gaat gebeuren?
JE LEEST
Let's Sing Girl • 1D • VOLTOOID • #1
Fanfic'Ze slaapt nog,' mompelt een stem. 'Dat zien wij ook wel,' moppert een ander. 'Hoe kan ze zo lang slapen op deze dag?' 'Sst... 'k wil slape,' mompel ik in gebrekkig Nederlands naar de drie meiden voor me. 'Gek! We dac...