'Jullie kunnen gaan zwemmen bij het zwembad hier dichtbij, ik heb het zwembad goed laten bewaken en als er mensen jullie lastigvallen zullen ze verwijderd worden.' Paul kijkt van mij naar Liam, beiden knikken we.
Beiden weten we dat we er toch niks tegen kunnen doen..
Zuchtend draai ik me om en loop het kamertje uit waar Paul zit.
Regelrecht loop ik door naar mijn kamer en pak mijn bikini en een handdoek.
'Hey!' Niall komt vrolijk mijn kamer inlopen. 'Heb je zin om -oh... je gaat zwemmen- mag ik mee?'
Ik draai me om en kijk hem met een ¨het spijt me¨ blik aan. 'Het mag niet van Paul, sorry...'
'Oké....' Niall kijkt enigszins verdrietig. 'Kunnen jullie niet iets anders gaan doen dan?'
'Ik denk niet dat Paul zo blij wordt als we dat vragen, hij heeft het zwembad al bewaakt.'
'Je kunt het altijd proberen?' Niall kijkt me smekend aan.
'Vind je het zo erg dat we gaan zwemmen?' Ik krijg een glimlach op mijn gezicht.
'Ehh...' Niall wordt langzaam rood en ik druk een kort kusje op zijn wang. 'Het is oké, Niall'
Ik geef hem een knuffel en kijk dan verliefd naar de jongen waar ik zo veel van hou.
Het is zo schattig dat hij zo bezorgd is!
'Veel plezier dan?' Niall probeert -waarschijnlijk- over te komen alsof hij het ¨Oké¨ vindt, maar zijn houding vertelt iets totaal anders.
Alsnog knik ik. 'Dankje, Niall.'
Ik geef hem nog een knuffel en loop dan naar de kamer van Liam met mijn spullen. 'Klaar?'
Liam knikt. 'Ja, we gaan uit het zwembad direct door naar het volgende hotel, heb je je koffer klaar?'
Nu is het mijn beurt om te knikken. 'Ja, Paul zal zorgen dat mijn koffer in het hotel kwam toch?'
'Volgens mij wel, zullen we gaan?' Liam stemt in en samen lopen we naar de taxi die voor het hotel wacht.
Niet veel later liggen we samen in het zwembad.
Een paar meisjes komen gillend op ons af. 'O MIJN GOD DAT IS LIAM PAYNE!'
Liam grinnikt zachtjes en de meiden komen voor ons staan.
'Liam?' Het meisje kijkt hem twijfelend aan.
'Ik denk het?' Liam knipoogt naar de meisjes waardoor hun ogen groot worden.
Een slaakt een gilletje. 'Hoi.'
-
'Waar is mijn koffer nou?' Mompelend zoek ik de voor ons gehuurde kamers door van het nieuwe hotel.
'Wat zoek je?' Louis leunt tegen de deurpost aan terwijl hij me vragend aankijkt.
'Mijn koffer, Paul zal zorgen dat hij in het hotel kwam, maar ik weet niet waar hij is...' Ik zucht.
'Die staat in kamer 236.'
'Dat kan niet.' Zeg ik verbluft. 'Daar slaapt Liam al.'
Dan valt het kwartje. 'Dit doet hij expres hè?'
Louis zegt niets, hij kijkt me alleen met een veel betekende blik aan...
Ik kijk geïrriteerd voor me uit.
Dit had ik kunnen weten....
Ik ben gister naar Little Mix geweest in Amsterdam en het was echt super! Is iemand anders er ook heen geweest?
Super bedankt voor de 6K!! jullie zijn echt geweldig!<3<3
JE LEEST
Let's Sing Girl • 1D • VOLTOOID • #1
Fanfiction'Ze slaapt nog,' mompelt een stem. 'Dat zien wij ook wel,' moppert een ander. 'Hoe kan ze zo lang slapen op deze dag?' 'Sst... 'k wil slape,' mompel ik in gebrekkig Nederlands naar de drie meiden voor me. 'Gek! We dac...