Ik heb dit ^ optreden geluisterd tijdens het schrijven van dit hoofdstuk, het is echt prachtig!
'Zijn jullie klaar?' Harry kijkt ons een voor een aan.
We knikken en ik geef de anderen een high five.
We hebben weer een optreden, waarschijnlijk de laatste die we samen met Maaike doen...
Harry is eigenlijk weer helemaal beter, maar heeft erg last van zijn keel en daarom hebben we besloten Maaike op te laten treden.
Samen -met Harry- gaan we het podium op, de fans beginnen te gillen.
Een glimlach verschijnt op mijn gezicht.
Harry wilde laten zien dat hij ¨oké¨ is, hij kreeg veel bezorgde berichten nadat hij van het podium afgerend was bij het concert een paar weken geleden.
Terwijl Harry uitlegt waarom hij nog niet optreed loop ik naar Maaike toe.
Van Paul moesten we ¨klef¨ gaan doen tijdens het optreden...
Gelukkig heeft Maaike al een stuk meer ¨vrede¨ met het feit dat we een nep relatie hebben en speelt ze ook wel mee.
Maaike komt wat dichter naar me toe en ik sla mijn arm om haar heen.
Fans beginnen nóg harder te gillen, ik glimlach.
Wat zijn fans toch geweldig!
Maaike werpt een blik op Niall die pijnlijk naar haar glimlacht, ik zou zó graag willen dat Niall dit kon doen nu!
Harry zwaait nog een laatste keer naar het publiek en loopt dan het podium af, naar backstage.
De eerste klanken van ¨Why don't we go there¨ vullen de zaal.
Niet veel later beginnen we te zingen, af en toe lopen Maaike en ik naar elkaar toe en slaan een arm om elkaar heen.
Ik ga niet met Maaike zoenen op een podium als ik niet van haar houd, en zeker niet nu Niall er bij is...
Dat zal ik hem niet aan doen, en wil ik hem en Maaike niet aandoen.
Ik kijk af en toe naar Niall, ik weet dat hij probeert te laten merken dat het hem niets boeit, maar ik ken hem beter dan dat...
Zoals altijd zit het concert weer eens vol met grappen, blunders en vage tekst veranderingen.
Wanneer Niall al even niet meer gelachen heeft besluit ik nog een keer de tekst aan te passen.
Bij ¨Live While We're Young¨ zie ik mijn kans. 'The music up the Nialls down.' (A/N Wie kent deze? XD)
Niall kijkt me verbaast aan. 'Nee! Echt niet!'
Toch begint hij te lachen.
Een glimlach vormt zich op mijn gezicht.
JE LEEST
Let's Sing Girl • 1D • VOLTOOID • #1
Fanfiction'Ze slaapt nog,' mompelt een stem. 'Dat zien wij ook wel,' moppert een ander. 'Hoe kan ze zo lang slapen op deze dag?' 'Sst... 'k wil slape,' mompel ik in gebrekkig Nederlands naar de drie meiden voor me. 'Gek! We dac...