3.Maaike

6.6K 218 214
                                    

We staan helemaal voor in de rij en mogen dan eindelijk naar binnen.

Na Fay, Luna en Louise zijn er nog een stuk of 15 meiden mee.

vrienden van vrienden, familie van vrienden, schoolgenoten, studiegenootjes. 

Ga zo maar door.

En alle 19 fan van One Direction.

Fan van Niall, fan van Harry, fan van Louis, fan van Liam en natuurlijk -ook al zit hij niet meer bij One Direction- Zayn.

We lopen -als je het rennen wilt noemen mag dat natuurlijk ook want stiekem doen we dat ook...- naar het dicht bijzijnde plekje bij het podium.

vanavond gaat geweldig worden!

Net zo als morgen.

Morgen ga ik voor een maand op vakantie, het is zomervakantie en om te vieren dat het vakantie is mocht ik met de meiden naar dit concert.

Toch verheug ik me meer op het concert dan op de vakantie.

 Ook al kan ik de hele vakantie hier over dromen.

Ik pak mijn mobiel om te kijken hoe lang we nog moeten wachten en kom tot de conclusie dat het nog drie kwartier duurt.

Ik mompel dat het nog veel te lang duurt en wil net mijn mobiel weg doen wanneer mijn vriendin roept dat ze Louis ziet.

De weinige mensen -en voornamelijk vrouwen- beginnen te gillen.

Ik gil net zo hard mee.

Wanneer Louis het podium echt op komt hou ik het niet meer.

Mijn fangirl schreeuwt het uit.

Op dit soort momenten denk ik aan mijn fans.

Zouden mijn fans dit ook doen?

Of wat als mijn fans me nu zouden zien?

  Ik zie in mijn ooghoek een van mijn vriendinnen flauwvalt wanneer de jongens op ons af komen lopen.

Een paar vriendinnen knielen bij haar neer maar ik kan het niet, mijn fangirl laat het niet toe.

Op de een of andere manier zijn er nog geen bewakers dus we zouden zo het dwang hek om kunnen duwen en naar hun toe kunnen rennen.

En wat het gekke is; iedereen weet het maar niemand doet het.

Louis komt op de rand van het podium zitten net zoals de Liam en Niall.

 'Waar is Harry!' Schreeuwt een van de fans.

De jongens negeren het meisje en richten hun blik op ons.

Het is nog al duidelijk dat we bij elkaar horen  aangezien we alleen maar dezelfde kleren aan hebben.

Een korte broek met een shirt van One Direction.

Dan begint Louis te praten. 'Hebben jullie er een beetje zin in?'

Het verbaast me dat iedereen zo stil blijft.

Zelf de mensen die het concert gebouw binnen komen.

Niemand zegt iets, niemand gelooft dat Louis, DE Louis Tomlinson tegen hun praat.

Je ziet alleen knikkende hoofden. 

'Mooie shirts.' Grinnikt Niall.

Louis lach om de opmerking van Niall en ook alle fangirls beginnen te schreeuwen.

Nu pas beseffen ze dat ze met One Direction aan het praten zijn.

Net zoals ik; IK PRAAT MET FREAKING ONE DIRECTION!!!

je wilt niet weten hoe lang ik met dit hoofdstuk bezig ben geweest...

echt super lang!!!!

Hij is dan maar 500 woorden maar ik het wel 75% blind getypt.

tot dat het me te sloom ging en ik dit hoofdstuk af wou hebben :')

Ik ben mezelf aan het leren om blind te typen.

maar wat ik wou vragen: Wie is er wel eens naar een concert van 1D geweest?

ik niet aangezien ik tijdens de break fan ben geworden...

ik heb wel 100000 filmpjes op yt gekeken naar live concerten maar dat is toch niet hetzelfde..

wie wil  zijn/haar belevenis delen met mij??


(Sorry dat de update zo lang duurde maar er stond dat 17 september de laatste update was maar dat bleek dus 13 september te zijn...)


Let's Sing Girl • 1D • VOLTOOID • #1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu