'Zijn jullie samen?' Ik hoor Liam zijn stem, maar probeer nog verder te slapen.
Wanneer ik Niall voel bewegen geef ik dat op, hij begint te praten. 'Jij en Maaike hebben al wat, ben je dat nu al vergeten?'
Liam klinkt geschokt. 'Wij hebben geen echte relatie, wij zijn verplicht!'
'Weet ik.' Ik draai me om ik het bed en hoor Niall mompelen. 'We hebben geen relatie.'
'Oké, jullie zouden wel schattig samen zijn, alleen al toen ik binnen kwam en jij je wezenloos schrok.' Liam grinnikt.
Laat. Me. Gewoon. Slapen! Ik. Wil. Alleen. Maar. Slapen!
Wanneer beide jongens beginnen te lachen geef ik mijn tweede poging om alsnog verder te slapen ook maar op en open mijn ogen.
Slaperig ga ik overeind zitten en Niall en Liam kijken me beide aan.
'Hebben jullie nooit geleerd om een meisje te laten slapen wanneer ze slaapt?' Roep ik nep boos naar ze.
Niall verontschuldigd zich direct. 'Sorry, ik wilde je niet wakker maken!'
Ik glimlach naar hem. 'Het boeit niet, gaan we ontbijten?'
Direct krijgt Niall een glimlach op zijn gezicht waarop Liam reageert dat hij een vreetzak is.
Ik sla mijn handen beschermend om Niall heen. 'Je mag dit jongetje toch niet beledigen?!'
Na de zin laat ik hem direct weer los en kijk hem glimlachend aan. 'Ook al snap ik dat het aantrekkelijk is.'
'Nah..' Niall trek een pruillipje en kijkt me dan zielig aan.
'GRAPJE!' Ik roep het en spring letterlijk uit bed, waardoor ik bijna val en me nog net aan Liam omhoog weet te houden.
Ik glimlach snel naar hem en roep een bedankje, terwijl hij feitelijk niks deed, maar alsnog.
'Wat heb je haar gegeven, Niall? Ze is zo hyper als wat!' Ik grinnik zachtjes als ik Liam zijn lachende stem nog hoor voordat ik naar mijn kamer ren om schone kleding aan te trekken en even te douchen.
Niet veel later zitten we met z'n drieën aan het ontbijt, Liam, Niall en ik.
Louis was erg moe na gister en wilde nog even bij slapen en Harry kleed zich nog om.
Genietend neem ik een hap van mijn broodje en kijk glunderend naar Niall.
Hij heeft sinds vanmorgen een glimlach op zijn gezicht en ik heb geen idee waarvan.
Het enige wat ik weet is dat ik het enorm schattig vind!
'Aarde aan de starende Maaike.' Harry gaat in de stoel naast me zitten en kijkt me grijnzend aan. 'Heb je een mooi uitzicht?'
een blos verschijnt op mijn wangen en ik verslik me bijna in mijn broodje.
'Wow rustig!' Harry lacht. 'Ik wilde eigenlijk wat vragen.'
'En wat is je vraag?' Het komt er een beetje ongemakkelijk uit omdat ik nog moet hoesten, maar Harry lijkt zich er niet aan te ergeren.
'Of je wat leuks wilt gaan doen, ik had het beloofd.'
Ik knik vrolijk. 'Ja, natuurlijk! Lijkt me leuk!'
Harry glimlacht. 'Gelukkig.'
Bedankt voor de 5K!!
JE LEEST
Let's Sing Girl • 1D • VOLTOOID • #1
Fanfiction'Ze slaapt nog,' mompelt een stem. 'Dat zien wij ook wel,' moppert een ander. 'Hoe kan ze zo lang slapen op deze dag?' 'Sst... 'k wil slape,' mompel ik in gebrekkig Nederlands naar de drie meiden voor me. 'Gek! We dac...