37.Maaike

4K 177 30
                                    

 'Liam?' Doordat ik zenuwachtig ben haal ik trillerig adem... 'Wanneer gaan we het Harry en Niall het vertellen?'

Liam kijkt me geruststellend aan. 'Het best is zo snel mogelijk, maar we doen het pas wanneer jij er klaar voor bent.'

Ik knik bedenkelijk. 'Ik wil het nu doen, des te eerder zijn we er van af!'

'Louis!' Liam roept hem wanneer hij voorbij loopt. 

Louis kijkt Liam vragend aan. 'Ja?'

'We gaan het Harry en Niall vertellen.'

'Nu?' Louis zijn ogen staan verrast, maar ik knik naar hem. 'Oké, kan ik helpen?'

Ik knik. 'Zou je er bij willen blijven?'

'Ja, doe ik. Volgens mij zijn Niall en Harry nu in de kamer van Niall, weten jullie het zeker?'

'Het lijkt nu net alsof ik zwanger ben van Liam en we dat gaan vertellen.' De jongens lachen.

Ik grinnik zachtjes, maar knik dan naar Liam en Louis. 'Ik ben klaar.'

Eigenlijk ben ik helemaal niet klaar, maar ik wil dit gewoon gedaan hebben.

Mijn hanen trillen en Liam plaatst zijn hand op mijn schouder. 'Ik kan het ook vertellen als je dat wilt?'

Ik schudt mijn hoofd. 'Dit moeten we samen doen...'

'Maaike en ik moeten wat vertellen.' Liam duwt de deur open en stapt naar binnen.

Niall en Harry zijn er inderdaad, maar dat zei Louis al.

Harry kijkt me geërgerd aan. 'Ga weg.'

Liam kijkt Harry boos aan. 'Nee, ze gaat niet weg! Dit is belangrijk om te weten.'

Niall kijkt me vragend aan. 'Vertel?'

Ik zucht zachtjes. 'Van Paul moeten Liam en ik een stel vormen.'

'Als in een verliefd stel?!' Harry barst in lachen uit en Louis geeft hem boos een tik op zijn achterhoofd.

'Ja, als in verliefd.' Liam kijkt Harry fel aan. 'En ik verwacht je steun hierin.'

'Hmm.' Harry kijkt me treiterend aan.

Liam begint een discussie met Harry en ik kijk twijfelend in Niall zijn richting.

Hij kijkt afwezig weg, maar wanneer hij merkt dat ik naar hem kijk stapt hij op van het bed waar hij zat en loopt de kamer uit.

Ik lijk Louis verdrietig aan, hij knikt als teken dat ik achter hem aan mag gaan.

'Niall! Wacht!'

Let's Sing Girl • 1D • VOLTOOID • #1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu