Liam en Maaike komen samen aangelopen in het hotel en ik zie direct dat Maaike afwezig is.
Liam kijkt me hulpzoekend aan en komt op me afgelopen. 'Zou je met Maaike kunnen gaan praten?'
Liam zucht even. 'Ik krijg haar niet rustig...'
'Wat is er gebeurd?' Ik kijk Liam vragend aan.
'We moesten zoenen van Paul. Er was nogal veel paparazzi, en ik denk dat Maaike daar een beetje over in zit.'
'Hmmm...' Ik knik naar hem en zeg dan dat ik met Maaike zal gaan praten.
'Maaik?' Ik klop op de deur van haar hoteldeur.
Hopend dat ze me binnen laat klop ik nog eens.
Ze reageert niet en ik besluit twijfelend de deur gewoon open te maken.
Maaike staat bij het raam voor zich uit te staren, duidelijk niet hier.
Ik bijt op mijn lip en loop dan naar haar toe.
Ze blijkt nog steeds niet door te hebben dat ik naast haar sta, hoe diep kan je in je gedachten zitten?!
'Maaike?' Ik leg mijn hand op haar schouder.
Ze schrik op, maar kijkt me dan aan. 'Ja, Louis?'
'Gaat het goed met je? Liam, en ik, zijn bezorgd om je.'
Maaike kijkt naar de grond. 'Je bedoeld door de dierentuin, de zoen?'
Voorzichtig knik ik, Maaike glimlacht flauwtjes. 'De dierentuin zelf was erg leuk, de zoen niet... '
Ze loop een beetje ongemakkelijk weg van mij, naar haar bed en gaat zitten.
'Het is allemaal nep, dat weet je toch?'
Direct knikt ze. 'Dat weet ik, en daarom juist.'
Ze mompelt er nog iets achteraan, maar ik kan het niet horen, ik denk ook niet dat dit het juiste moment is om te vragen voor een herhaling.
'Het gaat goed komen, dat weet ik zeker.'
Ze knik, maar in haar ogen zie ik dat ze daar zelf niet in gelooft.
Inmiddels 3 dagen verder, 300 lezers verder en dat is gewoon gestoord!! Ik ben gewoon sprakeloos! Hierdoor hebben jullie de 4K lezers gehaald op dit boek, en daar ben ik jullie zo ontzettend dankbaar voor!
JE LEEST
Let's Sing Girl • 1D • VOLTOOID • #1
Fanfiction'Ze slaapt nog,' mompelt een stem. 'Dat zien wij ook wel,' moppert een ander. 'Hoe kan ze zo lang slapen op deze dag?' 'Sst... 'k wil slape,' mompel ik in gebrekkig Nederlands naar de drie meiden voor me. 'Gek! We dac...