De muziek schalt door de ruimte en Maaike begint met zingen.
Is your heart taken?
Is there somebody else on your mind?
I'm so sorry, I'm so confused
Just tell me, am I out of time?
Is your heart breaking?
How do you feel about me now?
I can't believe I let you walk away when
When I should have kissed you
I should've, I should've, oh, I should have kissed you
I should've, I should've, oh, I should have kissed you
I should've, I should've, oh, I should have kissed you
I should've, I should've, oh, I should have kissed you
I should have kissed youNa de laatste regels van het liedje loop ik naar Maaike toe, we hebben besloten dat ze nog optreed.
Harry ziet er nog steeds vreselijk uit en ook al zegt hij dat hij zich goed voelt: het is niet zo...
'Maaike?' Ze knik naar me en kijkt me vragend aan. 'Mag ik je even spreken?'
'Ja, natuurlijk.' Je ziet aan haar gezicht dat ze wil weten waarom ik haar wil spreken, maar ze vraagt het niet.
'Je kan echt goed zingen, maar ik wil je een paar tips geven, mag dat?'
Ze knik. 'Waarom zou het niet mogen?'
Ik kijk haar glimlachend aan. 'Oké, mijn eerst tip: probeer op de goede momenten adem te halen.'
Na nog een paar tips gegeven te hebben lopen Maaike en ik door de stad.
Niall blijft bij Harry en wil nog even oefenen en Liam vind dat we met elkaar de stad in mogen gaan.
Dus hier zijn we!
Maaike staat te kijken voor een winkel.
Ze kijkt me twijfelend aan. 'Mag ik hier even naar binnen? Mijn camera is kapot, en ik heb een nieuwe nodig.'
'Ja, is goed.' Ik loop de winkel samen met haar binnen, twee bodyguards volgen ons.
'Je mag een nieuwe camera en statief van me kopen, ik betaal.'
Maaike schudt haar hoofd. 'Echt niet!'
'Oh echt wel!' Ik grinnik.
Maaike schudt weer haar hoofd maar zegt niks.
'Is dit alles, mevrouw?' Maaike knikt naar de man achter de kassa.
'Ik betaal.' Maaike draait haarzelf met een ruk om. 'Nee, dat doe je niet!'
De man kijkt me vragend aan.
Ik glimlach naar hem als teken dat ik alsnog betaal en ik krijg niet veel later de pinautomaat in mijn handen gedrukt.
'Louis William Tomlinson!' Ik lach naar haar en pak haar camera en statief van de toonbank.
'Moet je nog iets hebben?' Ik grijns naar haar en ze schudt lachen haar hoofd. 'Niet als jij het betaald!'
'Jammer dan.'
'Lou...' Ze gaat voor me staan. 'Louis!'
'Ja?' Ik kijk haar onschuldig aan.
'Heel erg bedankt voor de camera, maar de volgende keer koop ik hem liever zelf.' Ze slaat haar armen om me heen en laat haar hoofd tegen mijn borst leunen.
'Geen probleem, Maaike' Ik wrijf met mijn hand over haar rug, me heel erg bewust van alle camera's die volop gebruikt worden.
Ze trekt terug en kijkt me dankbaar aan. 'Nu het eigenlijk jouw camera is gaan we ook video's opnemen samen!'
Ik knik. 'Goed plan.'
-
'Allemaal klaar?' Ik kijk naar Niall, Liam en Maaike.
Allemaal knikken ze.
Maaike kijkt me stralend aan. 'Het gaat geweldig worden!'
De begin klanken van ¨Walking In The Wind¨ starten wanneer ze het zegt en met z'n vieren lopen we het podium op.
A week ago you said to me
"Do you believe I'll never be too far"
If you're lost, just look for me
You'll find me in the region of the summer stars
The fact that we can sit right here and say goodbye
Means we've already won
A necessity for apologies between you and me
Baby, there is none
JE LEEST
Let's Sing Girl • 1D • VOLTOOID • #1
Fanfiction'Ze slaapt nog,' mompelt een stem. 'Dat zien wij ook wel,' moppert een ander. 'Hoe kan ze zo lang slapen op deze dag?' 'Sst... 'k wil slape,' mompel ik in gebrekkig Nederlands naar de drie meiden voor me. 'Gek! We dac...