114. Harry

1.9K 80 36
                                    

Wanneer we het vliegtuig uitstappen begin ik direct met het zoeken naar Fay.

Waar staat ze?!

De hele week heb ik haar gemist, ik ben gewend aan haar en heb haar gewoon nodig!

Ook al hebben Fay en ik geen relatie, ik denk wel dat ik Fay evenveel gemist heb als Niall Maaike!

Wanneer ik haar zie neem ik haar in een knuffel. 'Hoi, Fay.'

Ze lacht vrolijk en slaat ook haar armen om me heen. 'Ik heb jou ook gemist, buddy.'

Louis komt naast ons staan, de anderen komen er ook al aangelopen. 'Laten we maar gaan, straks komen er nog veel meer fans achter dat we hier zijn, en dan kunnen we niet meer rustig weg hier...'

Ik knik, zeg tegen Fay dat ik zo weer terug ben en ga naast Maaike lopen.

Ik geeft haar een snelle knuffel en begin dan te praten, Niall is iets verder doorgelopen en praat met Liam, Louis en Fay.

'Hoe was het weekje zonder ons?'

'Stil.' Grinnikt ze terwijl ze me lachend aan kijkt.

'Ik heb een vraagje, kan ik die stellen?'

Maaike kijkt me aan alsof ik gestoord ben geworden. 'Ja, waarom zou dat niet mogen?'

'Oké.' Ik kijk even om me heen om te kijken of niemand mee  luistert. 'Ik wil graag een verassing regelen voor Fay, omdat ze gewoon een super goede vriendin is, maar ik weet niet wat, Jij kent haar langer dan ik, weet jij iets?'

Maaike glimlacht. 'Jawel, je zou naar Disneyland Parijs kunnen gaan, of naar een ander pretpark, dat vindt ze altijd leuk! Het ligt er maar net aan hoeveel geld je uit wil geven.'

'Dat maakt me niet uit.' Direct geef ik antwoord, het komt er zeker uit, en dat ben ik ook!

Ik kan niet genoeg geld aan Fay uitgeven om haar te bedanken!

Dat zou nooit genoeg zijn!

'Dus Disneyland is haar eerste keuze?' Vragend kijk ik Maaike aan die direct knikt. 'Ja, dat is al haar droom sinds ik haar heb leren kennen!'

Ik glimlach dankbaar naar haar. 'Thanks, je hebt me echt geholpen!'

'Geen probleem!' Ze glimlacht terug. 'Als ik jou ermee kan helpen doe ik het graag, en al helemaal als het voor mijn beste vriendin is.'

Ik knik en kijk bedenkelijk voor me uit. 

'Waar zit je mee?' Maaike haalt me direct uit mijn gedachten.

Ik kijk haar even verward aan, maar dan dringt het tot me door wat ze vroeg. 

'Ik was aan het bedenken hoe het niet overkomt alsof ik een relatie met haar wil.'

Maaike kijkt me met een niet te lezen uitdrukking aan waardoor ik een klein beetje in paniek raak. 'Dat bedoel ik niet beledigend! Ik bedoel alleen maar dat ze aanvoelt als een zusje, en dat ik geen relatie met haar zou willen daardoor.'

Maaike glimlacht 'Het geeft niet, Fay heeft al zo vaak tegen me gezegd dat je als familie aanvoelt, ik weet zeker dat ze hetzelfde over jullie band samen denkt.' 

Ik knik, meer op mijn gemak gesteld. 'En wat als de fans dat gaan denken?'

'De fans?' Ze lacht. 'De fans hebben een te grote fantasie, die denken dat toch wel, daar verander je niks aan.'

'Hmm...' Bedenkelijk kijk ik voor me uit. 'Daar heb je wel gelijk in.'

Lachend knikt ze. 'Ik kan het weten!'

Grinnikend schud ik mijn hoofd.

Dan trek ik Maaike nog een keer in een korte knuffel. 'Nog een keer bedankt voor de hulp!'

'En nog een keer: geen probleem.' Ze geeft me een knipoog. 'Ik doe het graag voor je!'

Let's Sing Girl • 1D • VOLTOOID • #1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu