'BEN ER WEER!' Grinnikend roep ik het door het huis van Liam en Maaike heen.
Mijn familie bezoek was erg gezellig, jammer genoeg een beetje kort, maar de volgende keer blijf ik langer.
'Hallo?' Vragend kijk ik het huis rond wanneer er niemand reageert.
Ik weet dat Niall, Liam en Maaike nog niet terug zijn, maar Harry en Fay zijn er toch wel?
Ik trek een wenkbrauw op wanneer ik de tv hoor.
Zachtjes loop ik naar de woonkamer waar ik Fay en Harry zie, slapend.
Ik schud lachend mijn hoofd, dan gaat mijn telefoon af.
Eigenlijk wil ik hem weg drukken, maar wanneer ik zie dat het Paul is besluit ik toch op te nemen.
'Hoi, Paul, met Louis.' Ik loop weg van de slapende Fay en Harry, maar blijf wel naar ze kijken.
Ik wil ze niet wakker maken!
'Hallo, Louis, zou je wat door kunnen geven aan de jongens?'
Ik knik. 'Jawel, wat moeten ze weten?'
'Jullie hebben over een paar dagen een fotoshoot, dus dan moeten jullie geen andere dingen gaan doen. Ik stuur de datum en plaats nog naar jullie toe.'
'Oké.' Ik onderdruk een gaap.
Ik ben moe van de reis, maar gapen aan de telefoon is niet echt netjes, en vooral niet wanneer je met je manager belt... 'Ik zal het doorgeven.'
'Bedankt! Fijne dag nog, Louis.'
Ik bedankt hem, wens hem hetzelfde en hang dan op.
Ik loop weer naar de twee slapende op de bank en maak een foto van de twee.
Ze liggen dan wel niet tegen elkaar aan op de bank, maar wel op dezelfde.
Hier gaat hij nog lang last van hebben.
Ik grinnik en sla Harry zachtjes op zijn wangen, direct schrikt hij wakker.
Ik sla mijn armen over elkaar en kijk hem grijnzend aan.
Hij kijkt me niet begrijpend en slaperig tegelijk aan en ik grinnik terwijl ik naar Fay knik.
'Te lui om naar de slaapkamer te lopen?'
'Ow, nee hoor.' Dan lijkt het tot hem door te dringen wat ik bedoel. 'WAT! Nee, echt niet! Wij hebben niets!'
Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan.
'Ik zweer het!' Harry geeft me een stomp. 'We kunnen het gewoon goed met elkaar vinden, vriendschappelijk! Ze doet me denken aan Gemma. Ik heb haar al duidelijk gemaakt dat ik geen relatie wil, en daar denkt zij hetzelfde over!'
Ik glimlach. 'Ik geloof je, ik plaag je maar! En ook al zou je een relatie hebben met haar zou het me niet boeien.'
Harry kijkt me dankbaar aan. 'Dankje, Lou, ik ga haar maar eens naar bed brengen.'
Harry kijkt me waarschuwend aan. 'En nog een keer, ze voelt als mijn zusje, ik wil géén relatie met haar.'
Ik knik, dan tilt Harry Fay op, die nog steeds slaapt en verdwijnt naar boven.
JE LEEST
Let's Sing Girl • 1D • VOLTOOID • #1
Fanfiction'Ze slaapt nog,' mompelt een stem. 'Dat zien wij ook wel,' moppert een ander. 'Hoe kan ze zo lang slapen op deze dag?' 'Sst... 'k wil slape,' mompel ik in gebrekkig Nederlands naar de drie meiden voor me. 'Gek! We dac...