'Dat weet ik... Dat weet ik...'
Louis lijkt dit oprecht vervelend te vinden en ik sta langzaam op.
Ik loop naar hem toe en leg mijn hand op zijn schouder. 'Louis, ik waardeer echt dat je ons wil helpen, maar je kan hier niks aan doen... Liam en ik moeten dit gewoon doen en hopen dat hij snel opgeeft!'
Het kwam er wanhopiger uit dan dat mijn bedoeling was en ik zucht zacht. 'Moet ik... Moet ik je anders even alleen laten?'
Louis zucht, maar knikt dan. 'Ja, dankjewel.'
Ik kijk hem even aan en sla dan mijn armen om hem heen voor een troost gevende knuffel.
Zo denk Louis er duidelijk niet over, want hij duwt me hardhandig van zich af.
Ik kijk hem verdrietig aan. 'Louis...'
'Laat me alleen alsjeblieft!'
Enigszins overstuur loop ik Louis zijn kamer uit.
Waarom deed hij nou zo?
Liam en ik moeten zo reageren, Louis niet!
Louis hoeft geen stel te vormen met iemand waar hij niet van houdt..
Wanneer ik Liam tegen kom op de gang hap ik naar adem, weet hij het al?
'Maaike?' Liam kijkt me bezorgd aan. 'Is er wat?'
Oké. hij weet het dus niet!
Ik schud mijn hoofd.'Nee, er is niks.'
Als Paul het hem nog niet verteld heeft hoeft ik dat ook nog niet te doen, misschien is hij van gedachten veranderd?
'Maaike.' Liam zijn stem heeft iets weg van een teleurgestelde, iets wat me verdrietig maakt... 'Je weet dat je me alles kán en alles mág vertellen, toch? Ik zie dat je ergens mee zit, dus vertel het gewoon! Ik ben er voor je!'
Ik haal diep adem en knik dan. 'Oké... Paul wil ons een stel maken.'
Liam zijn blik veranderd van teleurgesteld naar boos.
'Liam.. Ik zie jou niet als mijn vriend, maar als mijn broer! Ik -ik..'
'Dit is niet grappig Maaike.' Zijn stem staat kil en hij kijkt me boos aan.
Mijn mond valt verbaast open. 'Je gelooft me niet!?'
JE LEEST
Let's Sing Girl • 1D • VOLTOOID • #1
Fanfiction'Ze slaapt nog,' mompelt een stem. 'Dat zien wij ook wel,' moppert een ander. 'Hoe kan ze zo lang slapen op deze dag?' 'Sst... 'k wil slape,' mompel ik in gebrekkig Nederlands naar de drie meiden voor me. 'Gek! We dac...