Sorry voor de late update! Ik ben in Disneyland Parijs en had er niet aan gedacht dat ik nog moest updaten...
Bedankt voor de 70K lezers!!
Ongeduldig sta ik bij het hek van het huis van Liam en Maaike en bel aan.
Een zacht gezoem dringt mijn oren binnen, een teken dat ze mij kunnen horen praten. 'Li, Maaike, doe open, ik ben het!'
Met een zacht geluid schuift het hek opzij en loop ik naar binnen.
Wanneer ik bijna bij de deur ben komt Maaike naar buiten en rent op me af.
Lachend neem ik haar in mijn armen. 'Hallo, Maaik!'
Zachtjes druk ik een kus op haar hoofd en kijk haar glimlachend aan. 'Ik heb je gemist.'
'Ik jou ook, heel erg!' Ik kijk haar blij aan.
Maaike loopt voor me naar binnen toe, en wenkt me binnen te komen.
Nu pas, wanneer ik naar haar -prachtige- gezicht kijk valt het me op hoe mager ze geworden is.
Een bezorgde uitdrukking verschijnt op mijn gezicht.
Maaike kijkt me vragend aan. 'Is er wat, heb ik iets gemist?'
Ik schud mijn hoofd en kijk haar dan speels aan. 'Mij hoop ik?'
Maaike rolt met haar ogen, maar glimlacht. 'Of course, ben je nog van plan binnen te komen, het is koud buiten.'
Ik knik en loop vluchtig het huis binnen.
'Hoi, Li!' Ik glimlach naar hem en geef hem een bro hug als begroeting.
'Ik dacht dat jij pas morgen zal komen?' Liam kijkt me grinnikend aan.
Ik grijns schuldbewust. 'Ik wilde Maaik gewoon weer zien, ik kon niet langer wachten.'
Liam had wel gelijk, Harry, Louis en ik zouden eigenlijk morgen pas komen, maar ik kon echt niet langer wachten!
Ik wilde Maaike gewoon weer snel zien.
'Wil je ook pizza?' Liam kijkt me vragend aan en ik knik.
'Ik zal er nog een bestellen.' Liam pakt zijn mobiel al, maar Maaike schudt haar hoofd. 'Ik hoef niet, Niall mag die van mij wel hebben als hij wilt?'
Ik kijk haar afkeurend aan. 'Je moet eten, en vooral met die kleine in je.'
Maaike glimlacht flauwtjes. 'Alles wat ik eet komt er weer uit, en ik heb geen honger.'
'Maar...' Ik probeer tegen te stribbelen maar Maaike onderbreekt me met een kus op mijn wang. 'Het is heel lief dat je zo bezorgd bent, Niall, maar ik ben ook erg moe. Ik ga slapen.'
Een ontevreden geluid verlaat mijn mond, maar ze negeert het. 'Slaap lekker, Liam, slaap lekker, Niall.'
Maaike strompelt richting de trap en ik kijk Liam vragend aan. 'Hoe kan je het goed vinden dat ze niets eet? Je kan me niet vertellen dat dit de eerste keer is dat ze niets eet, ze is hartstikke mager!'
Liam knikt zachtjes. 'Ik heb geprobeerd om haar wat te laten eten, maar het komt er allemaal weer uit. Ik wil haar dat niet aandoen, altijd als dat gebeurt raakt ze overstuur...'
'Moeten we dan niets doen? We kunnen haar toch wel op de een of andere manier helpen?' Ik praat aan een stuk door. 'Slikt ze haar medicijnen nog wel?'
Liam schudt zijn hoofd. 'Nee, daar is ze ook mee gestopt. Ze vindt het niet nodig.'
JE LEEST
Let's Sing Girl • 1D • VOLTOOID • #1
Fanfiction'Ze slaapt nog,' mompelt een stem. 'Dat zien wij ook wel,' moppert een ander. 'Hoe kan ze zo lang slapen op deze dag?' 'Sst... 'k wil slape,' mompel ik in gebrekkig Nederlands naar de drie meiden voor me. 'Gek! We dac...