Eerst even een speciaal bedankje voor charellaxx omdat ze altijd super veel en geweldige reacties achterlaat! Dankjewel <3
*Lang hoofdstuk*
Wanneer ik aan Maaike vraag of ze het aan Fay wilt vertellen kijkt ze me twijfelend aan. 'oké... Denk ik?'
Ik kijk Maaike bemoedigend aan en plaats mijn hand op haar schouder. 'Ze is je vriendin, ze gaat het goed opvatten, geloof me!'
Maaike glimlacht. 'Dankje, Li.'
Ze staat op, wacht tot ik haar achterna kom en loopt dan richting de kamer van Fay.
Ik weet niet waarom, maar ik ben in een uitstekende mood om iemand te vertellen dat mijn nep vriendin zwanger is.
En dat meen ik, geen sarcasme!
'Fay?' Zonder dat ik het merk zijn we al bij Fay aangekomen. 'Ik wil je wat vertellen.'
Dan stap ik ook de kamer in, Fay begroet me met een vragende uitdrukking op haar gezicht, ik glimlach naar haar. 'Hoi, Liam.'
'Wat willen jullie vertellen?' Fay trekt haar wenkbrauw op.
'Ik... Wij.... Ehm...' Maaike komt duidelijk niet uit haar woorden, en ik besluit het voor haar te vertellen.
'Maaike en ik hebben geen echte relatie.'
Fay blijft voor een lange tijd vragend naar Maaike kijken zonder iets te zeggen.
Na een paar minuten weet ze pas wat te zeggen. 'W-wat?'
Maaike glimlacht ongemakkelijk en kijkt naar de grond. 'Liam en ik hebben een relatie voor de pers, zodat One Direction in het nieuws blijft. We hebben geen echte relatie.'
Fay haar lippen vormen een ¨owh¨.
'En...' Maaike durft Fay amper aan te kijken wanneer ze weer begint te praten. 'Heelmischienbenikzwanger?'
Ik lach zachtjes. 'Ik denk niet dat je dat verstaan hebt, Fay?'
Ze schudt lachend haar hoofd. 'Praat eens wat langzamer, Maaik, je weet dat je me alles kan vertellen!'
Maaike knikt en haalt diep adem. 'Ik ben zwanger, Fay.'
Wanneer de woorden tot Fay doordringen worden haar ogen groot en springt hyper op van het bed. 'Echt?! Heb je een echte vriend?! Wie? Wie is het?'
'Niall is mijn echte vriend.' Maaike slikt. 'Maar ik ben niet zwanger van hem, ik ben zwanger van Liam, daarom is hij hier ook bij.'
'Oké, dat is niet zo romantisch als het zou kunnen zijn, maar...' Opgewonden begint ze te roepen. 'MIJN BESTE VRIENDIN WORDT MOEDER!'
Fay klapt vrolijk in haar handen. 'Dan krijg je een direction baby! Zo'n klein, schattig, knuffelbaar ding! WEET JE WEL HOE SCHATTIG DAT IS?!'
Maaike kijkt me met een schamende blik aan. 'Sorry voor haar, ze wil al heel lang weten wie van jullie de eerste baby gaat krijgen en met wie. Ze is nogal een grote fan.'
Ik schud lachend mijn hoofd. 'Geeft niet, ik denk dat meerdere mensen dat wel willen weten.'
Ja, dit was misschien een beetje apart, maar het is gewoon leuk om te zien hoe blij Fay is.
'Ben je echt samen met Niall?!' Fay kijkt Maaike blij aan die knikt. 'Hmm... Goede keus!'
'Aargh!' Maaike plaatst haar armen voor haar hoofd zodat je haar rood aangelopen gezicht niet meer kan zien. 'Je zet me totaal voor schut nu!'
JE LEEST
Let's Sing Girl • 1D • VOLTOOID • #1
Fanfiction'Ze slaapt nog,' mompelt een stem. 'Dat zien wij ook wel,' moppert een ander. 'Hoe kan ze zo lang slapen op deze dag?' 'Sst... 'k wil slape,' mompel ik in gebrekkig Nederlands naar de drie meiden voor me. 'Gek! We dac...