12. Louis

5.2K 223 34
                                    

'Hoi, Maaike. Zouden we je wat vragen mogen stellen voor dat je echt gaat zingen?'  Ik kijk even naar Maaike die knikt.

'Ehmm... de eerste vraag; je hebt fans, maar hoe ben je aan je fans gekomen? Waaraan heb je dat te danken?'

Maaike glimlacht trots en kijkt naar haar fans die aan het juichen zijn. 'Mijn fans heb ik te danken doordat ik covers zing en die plaats ik op youtube.' 

'Wat voor covers zing je dan?'  Liam toont belangstelling in Maaike waardoor ik glimlach.

'Eigenlijk zing ik van alles, maar het meest liedjes van jullie en 5 seconds of summer. Ook bekende liedjes van dit moment.' Niall lacht wanneer hij haar antwoord hoort.

Maaike kijkt hem bijtend op haar lip aan.

'Maaike? Zing je al lang?' Niall loopt naar me toe en gaat naast me staan.

'Ehm... Ik zing al zo lang ik me kan herinneren, maar ik plaats nog maar 2 jaar covers op youtube. ' 

'Klinkt goed toch?' Niall heeft zich al helemaal neergelegd bij het feit fat Maaike zo met ons gaat zingen. 

Ik knik langzaam.  

'Waarom zing je?' Vraag ik om iets te kunnen zeggen.

Maaike bijt op haar lip en kijkt weer naar een vriendin, die kijkt haar bemoedigend aan. ' Ik denk dat ik zing om dezelfde reden als jullie.'

'En wat denk je dat die reden is?' Liam kijkt naar haar.

Ze slikt moeizaam en kijkt Liam aan. 'Moet ik dit beantwoorden nu iedereen mee luistert?'

Ik trek mijn wenkbrauw op en schud mijn hoofd. 'Nee.... Natuurlijk niet.'

Ze kijkt me opgelucht aan terwijl ze haar adem uitblaast. 'Dankje.'


GEFELICITEERD MIKEY!!!!! Je bent alweer 21!!! Waarom gaat de tijd zo snel?


Let's Sing Girl • 1D • VOLTOOID • #1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu