Super leuk dat jullie zo in zijn voor de Q&A! Je kunt nog steeds vragen achterlaten in het daarvoor speciale hoofdstuk!
'Klaar?' Niall kijkt me breed glimlachend aan.
Ik knik, Niall zijn glimlach werkt aanstekelijk, want al snel staat er ook een grote op mijn gezicht.
'Oké, dan gaan we!' Niall pakt mijn hand en trekt me voorzichtig richting de deur, waar hij zich omdraait, roept dat we weg gaan en me verder meetrekt, dit keer naar de auto.
Niall opent de autodeur voor me en ik begint te lachen. 'Slijmbal!'
Toch druk ik een kus op zijn lippen -er is hier nu toch geen paparazzi- en stap in de auto.
Niall gaat achter het stuur zitten en niet veel later gaan we op weg naar de stad.
'Denk je niet dat dit allemaal te snel gaat?' Vragend kijk ik Niall aan hij trekt een wenkbrauw op.
'Waarom, sta je niet achter het plan?'
'Jawel, dat is het niet.' Ik zucht zacht. 'Maar Louis heeft gister met Fay gepraat, en die zei dat Louis het allemaal wel heel erg snel vond gaan.'
Heel even ben ik stil. 'Dat de fans het ongeloofwaardig zullen vinden, en ik snap Louis eerlijk gezegd wel!'
Niall kijkt me vragend aan, maar zegt niets.
'Ik bedoel dat in een dag hebben besloten dat we uit elkaar zijn gegaan, en direct de dag daarna moeten wij al samen dingen gaan doen in de stad?!'
'Het komt wel goed, we gaan nu de stad in als ¨vrienden¨, niet als elkaars relatie.'
'I know..' Mompel ik zacht. 'Zijn we er nu al? Hoe snel heb je wel niet gereden?!'
'Niet sneller dan toegestaan is, de tijd gaat snel als je praat, Maaike.'
Ik knik, dat is waar.
Op ons gemak lopen we naar een lunchtentje en gaan aan een tafel zitten.
We bestellen wat te eten en niet veel later worden we opgemerkt door een paar fans.
Opgewonden komen ze op ons afgelopen.
Waarom mochten we ons dan ook niet vermommen?
En waarom mochten we geen bodyguards mee?!
'Sorry dat dit misschien onbeleefd klinkt, maar mag ik iets vragen?' Een fan glimlacht naar ons.
Ik knik twijfelend nadat ik naar Niall gekeken heb. 'Ja, natuurlijk. Wat is je vraag?'
'Ben je nu al samen met Niall, gister heb je pas bekend gemaakt dat jij en Liam uit elkaar waren, toch?'
Ik glimlach ongemakkelijk. 'Liam en ik zijn al een poosje uit elkaar voor de bijeenkomst, maar nee, ik heb geen relatie met Niall.'
Niall knikt. 'We zijn hier als goede vrienden gekomen.'
De mond van de fan vormt een ¨ow¨ en glimlacht dan vriendelijk. 'Sorry, dat wist ik niet.'
Ik glimlach terug. 'Het maakt niet uit, Niall leert me beter omgaan met het uitgaan van de relatie tussen Liam en mij.'
En waarom heb ik dit gezegd?!
Ik heb geen flauw idee....
Een vragende uitdrukking staat op haar gezicht. 'Dat snap ik niet?'
'Liam en ik voelden niet meer hetzelfde voor elkaar als ik het begin van de relatie, maar alsnog voelt het een soort van leeg nu ik niet meer de hele dag bij hem ben... Niall helpt me omgaan met dat gevoel.'
Sinds wanneer kan ik zo goed liegen?!
Ik wil helemaal niet goed zijn in liegen...
Da fans knikken begrijpelijk een van de meiden trekt haar mond open om nog iets te zeggen, maar dan komt het eten van Niall en mij er aan.
'Wij zouden nu graag willen gaan eten, leuk jullie ontmoet te hebben!' Niall glimlacht naar ze wanneer ze de hint begrijpen en weglopen na een gedag te hebben gezegd.
JE LEEST
Let's Sing Girl • 1D • VOLTOOID • #1
Fanfiction'Ze slaapt nog,' mompelt een stem. 'Dat zien wij ook wel,' moppert een ander. 'Hoe kan ze zo lang slapen op deze dag?' 'Sst... 'k wil slape,' mompel ik in gebrekkig Nederlands naar de drie meiden voor me. 'Gek! We dac...