Capitolul 1

4.8K 90 10
                                    

Abbey pov..
Ma trezesc cu o durere de cap de zile mari, zici ca azi noapte am umblat prin baruri si m-am imbatat, chiar nu imi dau seama ce se petrece cu mine, dar imi e somn de crap, când imi trag pătura peste cap , aud o muzică complet tampita din camera vecină, bat cu pumnul in perete dar nimic, muzica prea oribilă nu da semne ca se va opri, grooozav, il voi denunta la politie...mi-a violat auzul! Fac un efort supraomenesc ridicandu-ma din pat la ora asta. Merg furioasă in spre camera fratelui meu mai mare, care are o gândire a unui copil de 3 ani! Deschid usa rapid si in ...1...2...3!

-Idiotule! E ora 7 dimineata! Ce papucii mei te-a pălit sa asculti la maxim muzica , la ora asta? Esti nebun? tip la scumpul meu fratior fara nici o grija. Aaron ma analiza amuzat, fiind fericit de izprava facuta, halal frate mai am!

-'Neata si tie surioara! Stiu ca ma iubesti, dar nu imi arata dragostea in felul acesta! Pentru ca ma rusinez cam prea tare! Imi spune prea adorabilul meu frate, ne jignim de obicei, dar amândoi stim ca ne iubim. Chit ca uneori facem misto ca 2 nebuni, uneori ii si exasperam pe parintii nostrii cu certurile noastre prostesti.

-Nu mai fă teatru atata! Opreste muzica si numai pune nici o scuza banală! Zău asaaa, nu vreau sa iti mai ascult vocea aceea de parca ai luat heliu! ii zic in timp ce stau cu mâinile in solduri.

-Surioara draga si scumpa, esti mult mai drăguță când iti tii gura inchisa plus ca daca as sta si m-as gandi mai bine , vocea , e trasatura de familie asa ca nu m-as lauda in locul tau cu asta! Imi spune zambind teatral facandu-ma sa imi dau ochii peste cap enervata de copilariile lui.

-Oh! Aaron, nu am chef de dimineata sa ma cert cu tine! Esti un idiot! Stii ca somnul meu este preferatul meu, atunci de ce vrei tu sa mi-l strici? il intreb incruntata batand din picior ca un copil mic.

-Nuuu din nou! Terminati, voi 2! Stiu ca va iubiti enorm , dar pentru numele lui Abraham Lincoln! Stați in puii mei linistiti , după amiaza va puteti arata iubirea cat vreti! ne spune fratele nostru Dean iritat la culme, nici nu am observat când a intrat in camera...Dean de obicei e mai matur decat Aaron dar daca ar însemna sa avem un lucru in comun cu Dean ar fi acela ca "somnul este cel mai sfânt lucru pentru noi",asta o urmăm cu multa sfintenie, dar scumpul nostru frate, Aaron cel nebun, nu stie asta, EL este activul familiei, cei 2 sunt gemeni,surprinzator...dar asa e...stiu ca si mama cu unchiul Ryan sunt frați gemeni dar uneori se mai intampla chestii din astea in familie, dati vina pe genetică oameni buni!
Desi sunt gemeni cei 2 sunt complet diferiți, iar asta o sa vedeti cu timpul...

-Da' cine ti-a dat tie permisiunea sa intrii ca țăranul in camera mea?? Vin si eu acasa odata la 5 luni, iar tu vii in camera mea ca tancul! Unde ii război? intreaba acum iritat Aaron. Aaron nu suportă sa ii fie încălcată intimitatea , iar camera lui ar fi un altar sfânt pentru el! Ma mir cum de nu m-a luat frumușel de manuta si m-a zburat afara, miracol.

-Oh! Pai nu veneam aici daca un anumit "geniu" il palise de dimineata sa isi arate talentele in artele muzicale! zice Dean enervat....ups...iar începe cearta.

-Nu inteleg cum am putea noi 2 sa fim frați, sigur nu esti adoptat? il intreaba Aaron ridicand o spranceană...

-Nu, dragul meu fratior , si culmea ironiei sunt tocmai fratele tau geamăn! ii zice Dean acum ironic, uneori ma intreb cui ii seamana, tata stiu ca e o bomba cu ceas...Aaron mostenindu-i" talentul ",mama e destul de temperamentală...Deci chiar nu imi pot da seama.

-Esti un imbecil! Iesiti din camera mea! tipa Aaron la amândoi când il vede pe Dean ca ii umbla in DVD-urile cu filmele lui preferate . In nici 5 secunde ne-am trezit atat eu cat si Dean impinsi pe hol de nebunul nostru frate. Dupa ce usa a fost trantita fix in nasul nostru, ne-am privit amandoi amuzati ca apoi sa izbucnim intr-un ras haotic.

Drumul ViețiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum