Capitolul 31.

825 38 0
                                    


Abbey pov.

Nici nu reusesc sa ma desprind de el pentru ca se auzi cum usa se deschide, imi indrept speriata privirea spre ea . Pe usa intrand nimeni altul decat.... Chad. Raman foarte surprinsa la aparitia sa, intr-o secunda m-am indepartat de imbratisarea lui Amon ca apoi sa il privesc lung pe musafirul „nostru"! Am incercat cu toata forta mea sa il evit , sa ma fac ca nu il cunosc. Dar cum sa fac asta cand el vine direct spre mine? Are la brat o mapa , ochelarii lui de soare sunt atarnati in V-ul tricoului, expresia fetei sale nu emana nici un fel de sentiment in timp ce tricoul sau ii evidentia muschii lucrati , blugii ii erau periculos de jos pe solduri, arata bine , ce pot spune? Toate fetele au inceput sa se deie pe langa el , altele au inceput sa sosoteasca precum cat de dragut este noul tip. Odata ajuns in dreptul meu acesta scapa un suras, ma examina din cap pana in picioare pana cand a inceput sa imi zica:

-Ce faci , Abbey? Nu ma asteptam sa te gasesc aici! Imi spune pe acea voce ragusita care ar face orice fata sa cada pe spate datorita farmecului de care da dovada. Hmmmm ...cum adica nu se astepta sa ma gaseasca aici? Ma uit atenta la el incercand sa gasesc orice semn care sa imi indice ce are el de gand sa faca. Dar nu gasesc nimic care ar putea sa imi deie de banuit. Si totusi , nu inteleg din ce cauza chipul sau senin mi se pare atat de cunoscut, ciudat...

-Asta e scoala mea , e clasa mea! Deci ...evident ca sunt eleva a acestei clase! Ii spun in timp ce incerc sa il gasesc din priviri pe Dante , dar afurisitul se lasa asteptat. Noah se cripteaza la vederea lui Chad , asta m-a facut sa ma incrunt putin gandindu-ma de ce a reactionat asa? Amon il examineaza cu atentie in timp ce Iris isi da ochii peste cap din cauza reactiilor exagerate ale fetelor moarte dupa Chad.

-Ok , inteleg. Atunci ne vedem in curand stimabila domnisoara. Imi spune acesta aruncandu-mi un zambet sarmant ca apoi sa plece. Dupa ce pleca toate fetele au venit pe capul meu punandu-mi intrebari , de unde il cunosc. Fiind inconjurate de obsedatele astea nu am observat cand Dante s-a pus in banca sa fara ca macar sa ma bage in seama. Ceva se intampla , totusi as fi vrut sa ii multumesc pentru faptul ca m-a dus la spital. Privirea sa rece atintita pe fereastra ma facu sa imi inghit cuvintele, e suparat, de fapt e furios! Noah s-a dus langa el in banca soptindu-i ceva, in scurt timp Dante scapa o injuratura ca apoi sa tranteasca pumnul in banca, toata clasa a fost atrasa de gestul lui Dante.

-Ce dracu va holbati la mine de parca as fi atractie turisitica, vedeti-va naibii de treaba voastra daca nu vreti sa va treziti cu vreun ochi vanat! Vocea impunatoare a lui Dante ii facu pe toti sa isi vada de lucrurile lor, iar pe mine m-a facut sa ma ingrijorez si mai mult.... Cand am vrut sa ii spun ce aveam pe suflet clopotelul se facu auzit. Intr-o clipa toti elevii s-au asezat pe locurile lor, iar eu stateam plictisita in banca jucandu-ma cu pixul cand o aud pe Iris:

-Nu se poate! E un cosmar! Imi intorc capul sa imi dau seama de ce este atat de uimita cand il vad pe Chad cu catalogul la brat, asta nu e posibil. Cum se poate ca el sa fie noul meu profesor de biologie? Nu , nu ,nu se poate!!!! Toate fetele au inceput sa tipe cand l-au vazut , eu fara sa vreau imi indrept capul spre Dante care acesta era negru la fata din cauza furiei , isi strangea cu putere pixul , acesta cedand in urma presiunii , maxilarul sau era puternic inclestat iar muschii erai super incordati, se putea citi cu usurinta irascibilitatea de pe chip, ce se intampla cu el? Ochii lui vigilenti il urmaresc pe Chad , Noah sta atent la orice miscare, ceva e dubios aici.

-Buna elevi, eu sunt Chad Forest, de azi inainte voi fi profesorul ce va preda la biologie , sper sa ne intelegem bine! Ne spuse „noul profesor" , cred ca imi vine sa mor, nu pot sa cred ca el este noul nostru profesor! Nu termina bine ce avea de zis Chad pentru ca Dante iesi impulsiv din clasa , inainte sa iasa pe usa Dante ii arunca o privire arzatoare si manioasa, de ce am impresia ca cei 2 se cunosc? Chad nici nu ii dadu atentie lui Dante , ci se rezuma doar la a-si da ochii peste cap ca apoi sa ne zambeasca de parca nu s-a intamplat nimic...e ceva bizar in situatia asta si nu inteleg ce anume. Ora trecu cumva cu greu dar cand clopotelul s-a facut auzit Chad a plecat imediat fara sa se uite in urma, nici nu astept sa iasa el pentru ca imediat ma reped asupra lui Noah care statea plictisit si admira privelistea de pe fereastra.

Drumul ViețiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum