Capitolul 44.

861 20 0
                                    

!!!!!! ACEST CAPITOL VOR CONTINE UNELE PASAJE MAI INDECENTE! CEI CARE NU SUPORTA ASTA SA NU CITEASCA SAU SA CITEASCA PE PROPRIA RASPUNDERE!!!
Acest capitol va fi dublu. Lectura placuta ! :* :)

-.... Eu, iubitul tau, îţi repet că te iubesc enorm, eu baiatul rau , nemilos , iti declar tie , fata cuminte si miloasa toata iubirea de care dispun!! Eu baiatul rau ....care as putea omora pe fiecare care indrazneste sa te aginga fara regrete...declar ca sunt dependent de o fata naiva, inocenta si cuminte ca tine!!

DANTE POV.

Ii spun aceste cuvinte hotarat in  timp ce o trag de mana in bratele mele, ii sarut fruntea apasat . Este iubita mea scumpa si draga , nu va mai scapa de mine in veci! Este fata mea adorabila , chiar daca uneori ii vine sa ma bata non-stop dar stie acum cat de mult o iubesc.

-Dante...iubitule...eu... ahh...nu stiu ce sa spun! Imi spune ingerasul meu balbait, roseata din obrajii ei o face si mai frumoasa decat e deja. Aleg subtil sa tac din gura si sa nu spun nici o prostie care sa strice momentul.

-Nu trebuie! Oricum ne bucuram ca te-am putut ajuta Dante! Imi spune Jorge venind spre noi, dap , se pare ca baietii mei au jucat un teatru de milioane. Nu ma asteptam in veci sa iasa atat de bine planul lui Noah dar ma bucur ca a dat roade!

-Va multumesc prieteni! Le spun celor din jur cu un zambet larg.

Dupa ce am iesit din spital , am mers direct la mine acasa pentru a ma schimba de haine. Acum stateam cu totii pe canapea, Iris , Erika si Abbey vorbeau de zori pe canapea despre mica mea farsa. Imi facea inima sa bata mult mai tare doar o privire in directia lui Abbey care zambea pana la urechi, discuta cu atata inversunare si gesticula cu foc. Eu stau relaxat langa pragul usii sprijinindu-ma de acesta. Zambesc slab cand stiu ca din nou ma confrunt cu iubirea care poate fi cea mai letala arma pentru inima mea... Nu as fi crezut vreodata ca Abbey va deveni drogul meu , cand ma gandesc cat de tare am evitat drogurile m-am molipsit tocmai cu cel mai nasol...

-Dante, cum ai putut sa ii faci asa ceva? Voiai sa faca atac de cord din vina ta? Ma intreaba Erika furioasa. Iris si Abbey priveau totul amuzate de parca ar fi un spectacol pentru ele. Imi ridic ochii obosit de crizele ei incercand sa ii ascult nemultumirile. Ce n-as face eu pentru printesa asta mica.

-Erika ,am vrut sa o invat minte! Pitica aia de acolo a zis ca vrea sa se desparta de mine , iar eu i-am dovedit ca ar face o mare greseala! Dupa cum vezi am avut dreptate! Ii spun zambind mandru , Abbey isi da ochii peste cap in timp ce Iris chicoti. Sora mea scumpa ma priveste chioras, stie ea ceva ce eu nu stiu iar asta ma enerveaza la maxim!

-Hmmm , se pare ca vom avea un nepotel!!! O aud pe Erika chitaind pe aici. Raman cu gura cascata cand o aud, coborandu-mi bratele pe langa corp. Abbey s-a inrosit toata la fata iar Iris se tavaleste pe aici de ras. Ce naiba? Nici macar nu am facut-o si Erika se asteapta la nepoti? E traznita rau!

-Tu...vorbesti serios sau aberezi? O intreb pe un ton neutru.

-Eh, de parca nu am si eu voie sa visez! Tu ar cam trebui sa taci din gura, sa o lasi mai moale fratioare. A da, sa fereasca sfantu sa ma dezamagesti! Fa-mi nepoti daca nu imi faci o sa incep sa cred ca fratele meu e ipotent si nu cred ca tu ai vrea sa cred asta , nu e asa? Ma intreaba nebuna de sormea ranjind diabolic. Scutur mecanic din cap ca apoi sa imi trantesc o palma zdravana de frunte.

-Chiar nu stiu de pe unde te-am adunat! Ii spun zambind in coltul gurii ca apoi sa o iau la pieptul meu strangand-o cu tandrete.

-Stii ca te iubesc fratioare! Imi spune in soapta pentru a auzi numai eu.

-Tu toata viata mea vei avea rezervat un colt din inima mea! La naiba cu toate doar esti surioara mea! Ii spun sarutand-o pe frunte.

-Haideti fratilor , vreau sa merg acasa! Apropo Abbey... nu crezi ca ai uitat ceva? O aud pe Iris din spate , maimutica asta a stricat toata atmosfera. Abbey o priveste pe amica ei confuza, se incrunta usor ca apoi sa se albeasca toata la fata.

Drumul ViețiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum