Capitolul 25.

1K 31 0
                                    

Dante pov

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Dante pov.

Inca o privesc socat pe impielitata asta mica care acum sta ghemuita intr-un colt privindu-ma foarte ingrozita. Ma rog acum sa nu imi pierd rabdarea pentru a nu face pe aici o criza incat sa o bag in toti sperietii. Cand ii observ o lacrima pe chipul ei imi simt tot corpul cum mi se cutremura. Dau un pas in spate, in timp ce o analizez cu atentie. Desteapta asta s-a pus in pericol, ce este in capul ei? Pe langa faptul ca sunt mirat de aparitia ei , in ciuda faptului ca simt ostilitate fata de ea , nu pot sa nu ma gandesc cum

a putut sa reziste incercarilor puse de Edik . Cand o vad cum tremura, pot sa ii citesc cu foarte mare usurinta oroarea de pe chipul ei palid . Imi strang pumnii cu putere, expirand adanc, incerc pe cat posibil sa nu tip la ea, dar la ce fel imi scrasnesc dintii pot jura ca o sa mi se toceasca. Dupa ce i-am dat drumul de la barbie pentru a o lasa sa se mai calmeze, imi ies doar aceste cuvinte pe gura:

-Ce dracu cauti aici? Dupa aceste cuvinte rostite , Abbey ma priveste speriata, barbia ii tremura violent . Cred ca se abtine cu greu sa nu planga in hohote. Astept cateva secunde raspunsul ei dar se pare ca nu are sa vina.  Imi incrucisez bratele la piept batand mecanic cu degetul aratator pe bratul opus, ma incrunt la ea si un marait imi scapa semn ca rabdarea mea se duce pe apa sambetei. 

-Dante , las-o frate! A facut o greseala. Cred ca a fost curioasa sa vada ce se petrece aici! il aud pe Noah incercand din nou sa ii ieie apararea. Ma intorc la el subit surprinzandu-l cu miscarea mea, il apuc cat ai spune "mafie" de guler ridicandu-l la cativa centimentrii de pamant. Nu imi place ca cineva sa se bage in treburile mele iar faptul ca Noah ii ia apararea de n ori asta ma sacaie la culme.

-Asta e intre mine si chihuahua. Ai putea te rog frumos, desigur cat o mai luam cu frumosul sa nu te mai bagi? Stii care a fost conditia sa o las in pace! Conditia mea a fost cat se poate de clara, tine-o la distanta de lumea mea! Ti se pare ca locul in care se afla ea, nu face parte din lumea mea? ii spun pe un ton inversunat, nu imi pasa ca imi e ca un frate dar nu prea sufar ca cineva sa se bage unde nu trebuie. Ma uit patrunzator in ochii lui ca imediat acesta sa inghita in sec, nu intarzie reactia sa, de aceea da robotic afirmativ din cap. Ii dau drumul rapid ca dintr-o miscare sa ma intorc la chihuahua asta care se baga in treburile mele permanent.

-Dante, nu crezi ca esti cam dur cu ea? Nu este o greseala atat de fatala pentru simplul fapt ca este aici. Dupa ce il aud pe Edik ca ii ia si asta apararea imi venea sa lesin. Ce naiba ii face fata asta de ii atrage pe toti de partea ei? Daca nu imi vine sa ma dau cu capul de fiecare perete care imi iese in cale. O privesc cu neincredere apoi oftez adanc. Nu imi vine sa cred ca si Edik i-a luat apararea! Stai o clipa! De ce sa ii ieie apararea Edik? Ce mai e intre astia 2? Suspicios din fire ii analizez reactiile la amandoi. Nu prea imi place privirea lui Edik pe care i-o arunca lui chihuahua asta fricoasa, un marait feroce imi scapa din gatlej. 

-Edik , ce naiba fratilor? V-ati facut cumva un club: "Protejati cateii fara aparare?". ii intreb ridicand teatral mainile in aer. Nu vreau sa isi deie seama nimeni ca a scos la iveala frustrarea aceasta pe care o simt in momentul de fata. Pe cuvantul meu daca nu imi vine sa ii scot ochii lui Edik cu varful unui briceag la ce fel se holbeaza la ea. 

Drumul ViețiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum