Capitolul 26.

921 36 0
                                    

Dante pov.

Incep sa număr in gand in timp ce ii deschid usa ofițerului cu încetinitorul.
Cand ofițerul isi baga capul sa vadă ce e înăuntru imediat se aude un țipăt din spatele nostru ce ii atrage atentia.

-Ce e aia? Il intreaba ofiterul pe colegul sau. Eu urmăresc totul cu un zâmbet in coltul gurii ca un spectator. Nu durează mult ca o masina se opreste in spatele nostru coborând din ea un bărbat care este foarte speriat si îngrijorat.

-Doamne, hiu, hiu! Ajutati-ma , unde este un spital? Iubita mea face o criza de schizofrenie! Are nevoie urgenta de un medic. Iar eu nu stiu unde este un spital! Domnule sunt disperat! Spuneti -mi unde pot gasi un spital! Tipa bărbatul gesticuland ca disperatul, polițistul schimba cateva priviri cu colegul sau. Celalalt dintre politisti se duce la masina verificând "victima". După ce confirmă starea femeii amândoi s-au dus la masina respectivă. Eu împreună cu Jack am mers langa masina sa urmărim asa zisa intervenție. Jack când il vede pe bărbat a reactionat de parcă a vazut-o pe Mona Lisa. Cand era pe punctul sa zică ceva i-am dat o palmă după ceafa sa se mai gândească o data inainte sa scoată o prostie pe gura. Imediat isi da seama de ce se intampla aparandu-i un zâmbet pe chip. După ce ii fac semn sa tacă polițiștii se întorc la noi.

-Se pare ca trebuie sa mergem de urgenta la spital. Cetatenii acestia s-au mutat recent din Canada si nu stiu unde este un spital. Tinand cont de circumstante sunteți liberi sa plecati. Cu acestea spuse nu pot face altceva decat sa plec fluierand. După ce am urcat in masina Jackson a inceput sa rada in hohote.

-De când Mira are atacuri de schizofrenie? Intreaba in timp ce isi sterge o lacrimă din cauza rasului. Incep sa rad pe înfundate când imi imaginez cum il va omora Mira pe Taylor. Oare de data asta ii arunca in cap cu farfuria sau direct cu scaunul? Păcat ca nu o sa fiu de fata la circ. După ce am facut virajul am inceput sa dau amuzat dezaprobator din cap.

-De când a inventat Taylor scuza asta. Dar cred ca peste cam.... 20 de minute Taylor va fi internat in spital. Ii spun privind in oglinda retrovizorie.

-Parca trebuia Mira sa fie internată. Spune Jack cu o privire nedumerită. Pufnesc in ras ca apoi sa imi scot o țigară.

-Va fii Taylor internat in spital, ma gândesc oare cum va scapa? Printr-o decapitare usoara sau castrat? Asta imi da de gandit. Spun amuzat in timp ce incep sa imi imaginez scena. Jackson începe sa rada in hohote bătând cu palma de geam.

-Nu cred. Nu o fi nesimțit sa nu ne invite la pomana nu? Intreaba Jackson trist, tipul e trăznit rău. Cat ii dau răspunsul ma uit la ceas si realizez ca mai sunt 10 minute pana ma întâlnesc cu Giovanni. Hmmm, oare ce mai are de gand sa faca ratonul ala bătrân?

-Mai vedem.

*************************

Am ajuns rapid la destinatie. 5 dube negre cu geamuri fumurii ne asteptau deja. Eu sunt cel care coboară primul, privesc totul fulgerător ca apoi sa imi fixez atentia asupra unui bărbat brunet cu o construcție fizică acceptabilă, are in jurul vârstei 47 de ani. Ochii lui ageri imi declanșează mecanismele de autoapărare. Trebuie sa ma astept la orice din partea lui. Amândoi ne apropiem unul de celalalt , el isi deschide larg bratele si afiseaza un zâmbet larg. Eu prefer sa stau cu mâinile in buzunar, astfel urmăresc tot ce misca fara sa ii dau o deosebită atentie.

-Geovanni? Oau, ce vizită încântătoare. Ii spun zambind fals. Giovanni nu m-a slabit nici o secunda din ochi , mi-a urmarit orice miscare cu o foarte mare precizie, asta mi-a provocat o incantare. Se pare ca am gasit o provocare , chiar ma plictiseam. Jackson deschide usile incet in timp ce unul dintre oamenii italianului isi baga nasul in tir unde este marfa. Cand omul acestuia a vazut ca totul este in regula , ii facu semn lui Geovanni. Astia planuiesc ceva si nu prea imi place. Stramb usor din nas la gandul ca nerozii ne-au intins o capcana. Interesant, avem parte de distractie.

Drumul ViețiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum