Abbey pov.
Rămân socata când imi dau seama ca stau asa de ceva vreme si sărutul numai apare...sa nu imi spui ca a fost o gluma. ..totul! El stătea indiferent cu mâinile in buzunar si ma privea plictisit , un zâmbet usor batjocoritor ii aparu in coltul gurii.-Tu ai crezut tot ce ti-am zis? Tu chiar ai crezut ca eu sunt îndrăgostit de tine? Te rog,asta o sa vezi doar in basme! imi spuse EL in timp ce isi da ochii peste cap si se indeparteaza de mine, ce asteptări am avut eu din partea lui? Băieții sunt băieți,ei sunt mai răi decat tarfele, ei nu iubesc,ei nu suferă ,ei nu au inima!Ii urăsc!Urăsc intreaga rasa masculină ,de ce am vrut sa fiu sarutata de acel nemernic?Poate pentru ca farmecele sale msculine si-au pus amprenta pe mine?Nu inteleg de ce am facut asa ceva!Ar fi fost greseala vieții mele sa se fi intamplat asta!Nu il suport pe tipul asta,a încercat sa se joace cu inima mea si pentru ....a 2-a oară simt ca am fost amagita,am crezut in cuvintele lui,sunt prea naiva si proasta,am cazut in plasa lui!
Autor pov:
Abbey urca in masina,voia sa se prefacă indiferenta si sa nu isi arate durerea din suflet,tot ce a pățit,i-a amintit de Ray, Ray i-a tras plasa ,s-a increzut in el...doar era prima ei dragoste adevarata,dar închise ochii si privii absorbită in gândurile ei pe fereastra,Dante nu ii dădu deloc atentie, constiinta lui era curata ca a unui prunc,nu simțea deloc vinovăția pentru simplul fapt ca s-a jucat cu inima ei,stia doar un lucru:"Inima lui murise acum multi ani",din ziua aia Dante cu inima buna si iubitoare a murit,murise odata cu ea,trecutul tumultos al său. ..era ca o apa tulbure si adâncă,trecutul sau era ca o fantomă ce il bântuia si in prezent...pe drum il suna-se Noah, acesta stabilii cu el sa se întâlnească intr-un restaurant ,unde era si sora lui,cea mai importanta persoana din viata lui,Erika era unica persoana in fata căruia inima lui de ghiață se inmuia,singura fata!Dante răsuflă usurat când afla ca Erika era in siguranta cu Noah, acesta privii pentru o secunda la Abbey si isi aminti acum ca mai e si ea in masina,ignora acest fapt,întoarse direct pe autostradă si merse spre locul de intalnire.-Tu vrei sa te sinucizi? Măcar sinucidete când esti singur in masina!Eu nu vreau sa mor din cauza ta si culmea sa mor odata cu tine!tipa Abbey enervata de viteza exagerată a lui Dante,acesta făcea viraje la limita printre masini,diverse smecherii cu volanul,cauciucurile scaparau din cauza vitezei,oamenii il claxonau in continuu ,dar Dante mereu cobora geamul si le arata degetul inelar fara nici o jenă.
Abbey pov.
Nici nu ma mai complic sa il intreb unde mergem ,creatura asta asa cum nu are inima,aasa nu are nici creier! Este un marsav prost!Il urăsc din tot sufletul meu!Daca l-as întreba unde mergem ar însemna ca el sa deschidă gura si sa ma enerveze din nou deci mai bine tac!Observ cum vireaza la milimetriu pe langa o masina, eu tinandu-ma cu mana strâns de centura ,mai avand un pic si dau la rate, nici nu ii bag in seama înjurăturile nu prea drăguțe la adresa soferilor din trafic,tare as vrea sa discut cu cel care i-a dat carnetul!Intr-un final ajungem in fata unui restaurant ce din exterior pare foarte luxos,acesta opreste in fata restaurantului de unde apare un majordon,când coboară el ,cobor si eu,după ce amândoi am coborât ,dracusor ii arunca cheile valetului din cate imi dau seama.-Ferească Sfântu sa vad si o zgarietura de 1 milimetru caci ai sa te poți considera cu o mana ,un picior si parul in minus!Zise dracusor pe un ton amenințător,valetul inghitii in sec,parca masina sub privirea foarte atenta si ageră a lui dracusor...se pare ca valetul era foarte intimidat de el...intr -un sfarsit intram in restaurant ,la cat de luxos era in exterior ,la fel era si in interior, la fel de fermecător si elegant!Atentia mea fu atrasa de una dintre mese,mai exact de persoanele care stăteau la acea masa,Noah se ridica încântat ,dar privirea mea cazu pe fata blonda de la masa ,privirea ei blândă dar cu un strop de ageritate ma urmarii nonstop, un zâmbet ii aparu pe buze,era frumoasa ,naturală si eleganta ,foarte drăguță,toti băieții din restaurant se uitau la ea dar un marait si o incruntatura aruncată asupra lor ,pe rand,de dracusor ii facu pe bărbați sa isi vadă de treburile lor,din cate se pare fata are o semnificatie pentru el,fata intr-un final se ridica de pe scaun si ii sării in bratele puternice si ferme a lui dracusor,cum poate face asa ceva?Ignor acest 'spectacol' si ma asez pe scaunul liber de langa Noah.
CITEȘTI
Drumul Vieții
AcciónAbbey Salvador -> Dulce si acidă. Prinsa intr-o lume fabuloasă, unde odata vampirii existau. Lumea ei se cutremură din temelii când il cunoaste pe Dante Black. Dante Black -> râul pur si plin de intuneric. Înconjurat la tot pasul de misterul...