Capitolul 67.

504 20 0
                                    

Dante pov.

Deschid usa cu putere, fie ce o fi, pregatindu-mi in acelasi timp si pistolul! Atunci de nicaieri....imi iesi in fata un prost cu pistol, pai cum altfel sa ii spun la ala care se arunca in fata mortii ca un imbecil? Il impusc direct in frunte fara sa stau pe ganduri. Din alta parte mai iesi altul , m-am dat intr-o parte in ultima clipa, el trecand pe langa mine insa in momentul ala i-am dat un cot in ceafa, el cazand inconstient, m-am intors rapid , impuscandu-l pe loc. Baietii s-au ocupat de ceilalti, erau in jur de 4 din cate am putut sa imi dau seama. Adica 6 in total. A fost sedinta prostilor m-am lamurit, insa unde este Chad? Caut prin toate camerele insa nu este nicaieri. Daca nu mor de draci! Unde ar putea fi animalul asta? Merg in camera lui , nici o urma de el! Unde ar putea sa dispara? Imi trec mainile nervos prin par, trebuie sa il omor cu orice pret! Trantesc tot ce gasesc in cale de nervi. A fugit! Dar unde... trantesc iritat un pumn in peretele din fata mea, imi las capul in jos ingandurat. Trebuie sa o razbun pe Abbey, dar daca nu il gasesc pe gunoiul ala? Ce ma fac? Imi ridic privirea abatut , in fata mea aparu parca prin minune un bilet, ori la cat eram eu de atent nu l-am vazut... Iau biletul in scarba, holbandu-ma la el :"Draga fratioare, cat ma bucur ca pot sa iti vorbesc, ha! Am glumit, fraiere! Ceea ce voiam sa iti spun este ca ...mi-a facut o deosebita placere sa ma razbun pe tine! Ti-am violat iubita, mama ce placere am simtit in acele momente atat de superbe! Pacat ca nu am putut sa iti vad fata cand ai aflat , era ceva de memorat sunt sigur de asta! In orice caz, nu am fost prost sa raman in apartament! Stiam ca vei veni dupa mine. Uite cat de nesimtit sunt! Nu te-am intampinat, insa ma bucur ca niste prieteni de ai mei s-au oferit sa iti tina de urat! Nu ai sa ma gasesti in veci , fratioare! Insa eu...eu voi fi umbra ta, nu vei scapa de mine niciodata! Pa pa fratioare!! Cu drag adorabilul , magnificul si unicul tau frate .... Chad!" . Dupa ce am vazut ce a scris nu mi-a trebuit mai mult de 2 secunde pentru a face foaia tandari! Am vazut negru in fata ochilor, toti muschii din corp mi s-au incordat, in timp ce maxilarul l-am inclestat atat de tare incat ma dor dintii. M-am intors nervos tragandu-ma de par datorita dracilor pe care ii am! Am sperat ca il voi prinde, de aceea nu am facut mare caz cand am aflat ca Abbey a patit acea nenorocire dar acum, baga-mi-as picioarele in gatu' lui de prost! Muistul naibii, a plecat ca un las ce este iar asta ma scoate din toate saritele!

-In mortii-ma-tii de bastard! Pun eu mana pe tine , futa-te in gura sa te fut! Unde dracu , dracia naibii a fugit?! Daca as putea sa pun mana pe el, acolo unde ii sunt picioarele ii va fi si capul!!!!

Arunc tot ce imi vine in cale de nervi, tablourile sunt sparte, obiectele digitale sunt praf, asternuturile de pe pat au facut cunostinta cu podeaua. Totul este un dezastru, ma apropii de birou, unde cu bratele rad tot ce este in cale, acele lucruri facand un zgomot infernal cand fac contact cu pamantul. Fututi Cristisoii si Dumnezaii ma-tii!! Ma trag de par ca un disperat, zici ca as vrea sa imi schimb coafura! Mor de draci! Cand pun mana pe asta o sa il castrez , jur! Galagia provocata de mine i-a speriat pe baieti, au venit cat i-au tinut picioarele de repede la mine.

-Ce s-a....

Jorge ramane socat in pragul usii cand vede dezastrul din camera. Ma intorc spre el furios, trec pe langa el fara sa scot un cuvant. Cand ajung afara privesc spre cer iritat. Unde e? Unde futa-te in gura esti! Ahhh!!!! Drace! Ma uit in stanga si in dreapta sperand sa gasesc pe cineva pe care sa ma razbun...dar pe cine pacalesc? E pustiu! Zici ca toti au intrat in pamant mancaiar puricii sa ii manance!

-Dante esti ok? Ma intreaba Jorge venind ingrijorat in stanga mea. Ma intorc spre el fumegand de nervi.

-Tu ce crezi? Il intreb incercand cu greu sa ma controlez. El nu face altceva decat sa se dea in spate precaut.

-Foarte rau? Intreaba cu precautie. Nu am ce spune, ii baiat destept!

-Atunci daca stii , lasa-ma naibii in pace! Ii spun plecand in masina, iritat la culme. Pornesc masina cu rapiditate. In cateva clipe am ajuns in fata unui bar unde imi pot ineca amarul si nervii in pace!

Drumul ViețiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum