Dante pov.
Politia vine spre mine, tinand in mana pistoalele , se apropie cu precautie...
Sincer, in momentul de fata nu simt nici un fel de sentiment sau emotie. Nu sunt speriat in nici un caz. Ma uit impasibil la asa zisii oameni ai legii ce ma tintesc cu pistoalele lor. Nu sunt prost, sunt constient ca daca mi-as scoate pistolul , in cel mai bun caz as impusca 2 ofiteri, dar pe ceilalti 4? Slabe sanse. Asa ca nu fac altceva decat sa stau cuminte si sa ii astept. Oare daca ii voi invita la cafea, ma vor ierta? Hai ca esti prost! Vai ce dragut, vocea constiintei mele a luat viata! Sigur e din cauza alcoolului. Am baut ca un porc!
-Mainile sus!
Tipa unul dintre ofiteri. Nu stau pe ganduri, imi duc mainile dupa ceafa, privind atent spre ei. In nici 2 minute imi pun catusele.
-Ai sa stai la rece pentru cateva zile omule!
Imi rade in fata un alt ofiter. Lasa ca pun eu mana pe tine amice! Ii zambesc in scarba ca apoi sa ma trezesc impins in spate, semn ca trebuie sa merg. Fara tragere de inima si fara sa mai fac scandal, ma las condus de cimpanezii astia fara creier. In timp ce merg, trec pe langa mutilatul pe care l-am batut, cel care ar trebui sa fie barbanul. Ma opresc pentru cateva secunde in dreptul sau ca apoi sa imi misc astfel buzele incat sa spun:" Esti un om mort!", nu mi s-a auzit glasul, dar a putut sa imi citeasca cuvintele de pe buze, se pare ca nu este atat de prost! Imediat sunt iar impins de ofiteri. Imi dau ochii peste cap, ca apoi sa merg. Sunt enervanti, dar nu ma pot opune. Odata iesit afara, ma opresc in dreptul masinii de politie.
-Sprijina-ti mainile de masina si intoarcete cu spatele la noi!
Imi ordona unul dintre ofiteri. Ok. Un lucru e sigur! Daca astia sunt guy si au chef de viol ma jur ca voi baga cei mai buni avocati ca sa ii bag dupa gratii pe viata! Insa, oftand fac ceea ce mi se cere. Dupa ce ma sprijin de masina, un alt politist incepe sa ma verifice daca nu cumva port arme, din pacate pentru mine, au gasit asupra mea pistolul...
-Poarta la el un pistol!
Concluziona cel care ma controlase. Of, superb acum sigur imi vor da vreo 3 saptamani de puscarie... eh...se mai intampla si din astea.
-Iesi in masina!
Dupa ce isi pune mana pe capul meu , obligandu-ma sa intru, masina nu porneste inainte ca reporterii si presa sa vina. Oh, o sa aiba sobolanii astia ce barfii in urmatoarele 3 luni!
Abbey pov.
Dau in sacul de box ca o nebuna, nu am nici o idee de ce fac fratii mei dar un lucru e sigur si acela e ca...sunt furiosi , cautandu-l cu disperare in momentul de fata pe Dande. Ceea ce nu stiu ei, este faptul ca Dante este nevinovat... insa nu voi ridica un deget pentru a-i salva pielea! Dau in sac, cu pumnii , picioarele si coatele in incercarea mea disperata sa scap de tot ce imi preseaza sufletul. Trebuie sa ma schimb, nu se poate sa o tin tot asa! Dau cu putere in sac, imaginandu-mi fata imbecilului de Dante. Intr-un final cand realizez ca mi-am facut julituri la incheietura degetelor, imi dau seama ca ar trebui sa ma opresc, ceea ce si fac. Cobor de pe ring, mergand spre banca de unde scot o sticla de apa, in timp ce beau insetata, imi trag prosopul de dupa gat, stergandu-mi fata plina de transpiratie. Plasma de pe perete, prezinta noile stiri, stiri care ce-i drept nu ma intereseaza, gandul meu concentrandu-se in a planui o strategie pentru a ma razbuna pe Dante. Insa o stire imi atrage atentia, si cand aud jurnalista las sticla jos de la gura privind cu atentie plasma. Stirile erau cu privire la ...Dante :
"---Domnilor si Domnilor, in aceasta seara tanarul Dante Black, cel mai cunoscut afacerist ce detine conglomeratul BLK, a fost arestat! Din informatiile martorilor s-a concluzionat faptul ca acesta a fost cam violent cu barmanul! Pe langa asta, asupra sa a fost gasita si o arma, lucru ce ii ameninta libertatea marelui CEO! Din spusele avocatillor, risca 2 ani de inchisoare, cel putin! In perioada cat este el tinut in inchisoare , autoritatile il vor ancheta , cine stie....poate Dante Black ascunde mai multe secrete decat am putea stii! ----"
CITEȘTI
Drumul Vieții
AksiAbbey Salvador -> Dulce si acidă. Prinsa intr-o lume fabuloasă, unde odata vampirii existau. Lumea ei se cutremură din temelii când il cunoaste pe Dante Black. Dante Black -> râul pur si plin de intuneric. Înconjurat la tot pasul de misterul...