Abbey pov .
-Care el? Il intreb calma , asteptand cu rabdare continuarea povestii. Dante imediat isi sscutura capul , de parca ar fi iesit din transa. Asternu pe chip un zambet trist, dar inca nu ma privi in ochi.
-Ahmar, liderul mafiei rusesti! Acesta era intr-o afacere in L. A, iar in clipa cand era sa dau coltul fix atunci s-a intamplat sa fie prin preajma , chiar daca este un om nemilos ,nu suporta violenta asupra copiilor , de aceea a intervenit. M-a scos din ghiarele acelor monstrii. Ahmar a fost cel care ne-a luat sub aripa sa, practic el a fost cel care ne-a crescut... Imi spune acesta trist, nu imi dau seama de ce am sentimentul ca asta nu este tot adevarul.
-Continua.
-De fapt , el a observat talentul meu... de la varsta de 9 ani eu ma joc practic cu pistoalele , cu armele in general , stiu orice arma, stiu sa manevrez orice , de bataie nici numai spun... iar in ceea ce privesc cursele ,asta a fost pasiunea mea. Imi spune acesta oftand , de parca s-a eliberat de o povara uriasa, nu inteleg din ce cauza nu fug de el, adica practic in mod indirect a marturisit ca face parte din mafie, adica ce sa ma mai mire... oricum stiam dar , aceste cuvinte scoase din gura lui .. imi dovedeste faptul ca a avut o viata foarte grea. Stie cu ce se mananca fiecare problema , iar asta ma uimeste.
-Ahmar asta...te-a agresat vreodata? Ii spun inghitind in sec, Dante ridica brusc capul , ochii lui sunt uimit , asta imi dovedeste ca am zis o prostie mai mare si decat mine.
-Nu , evident ca nu! A avut mare grija de mine , cred ca te intrebi de ce am temperamentul asta vulcani si presupui ca e din cauza lui dar nu, asta e din alta poveste, cu timpul poate ti-o voi spune! Imi spune ca apoi sa faca semn la o chelnerita si sa ne aduca plata. Odata ajunsa langa masa o incantatoare domnisoara care pare sa fie chiar chelnerita, gelozia pune stapanire pe mine cand vad ce priviri perverse ii trimite iubitului meu , acesta la randul sau o ignora de parca nu ar observa intentiile blondinei , practic fierb de nervi , imi musc buza cu putere si strang atat de tare de servetel incat il fac bucatele , Dante observa gestul meu , imediat ii apare un zambet mic in coltul gurii. Cand iubitul meu ii da banii chelneritei am putut observa cum i-a strecurat un biletel in buzunar, nu pot banui altceva decat faptul ca i-a dat numarul de telefon iar asta ma scoate din sarite, ceea ce ma scoate si mai tare din minti este ca el nu riposteaza deloc , nu se impotriveste de parca e ceva normal ce se intampla, fustangiu , asta este. Fara sa mai stau pe ganduri sau sa fac vreo scena, ma ridic vijelios plecand pe usa mai avand putin si o rup. Nu pot sa cred, am atatia nervi pe cap incat imi vine sa dau cu oricine imi iese in cale de toti peretii , atmosfera parca ma apasa pe umeri , vantul brutal imi venii in fata fara ca macar sa ma amenajeze. Acum , culmea, eram furioasa pana si pe natura, privesc enervata cerul plini de nori ce prevestesc furtuna.
-Dracia dracu! Tip cat ma tin plamanii trantind cu piciorul drept de pamant in timp ce pumnii imi erau inclestati incat ma durea unghiile infipte in carne. Am si uitat de multimea care trecea pe langa mine , fiecare grabit in treburile lor. Mi-am concentrat rapid atentia pe oameni de acea nu am putut rata-o pe batranica ce facu cruce la auzul cuvintelor mele. Din fericire am ignorat aceasta intamplare dar pasii care se auzeau apropiindu-se de mine , ei ... asta nu am mai putut sa ignor . M-am intors la fel de repede precum am iesit din restaurant spre cel care era atat de aproape de mine incat mi-am dat seama ca am facut o greseala ca m-am intors. Respiratiile noastre sacadante practic le puteam auzii , inimile noastre bateau la unison, iar situatia asta nu ma calma de fel. Ochii albastrii , acei ochi care m-au cucerit ma urmaresc cu precizie , de parca ar vrea sa afle si cel mai adanc secret ce imi salasluieste in coltul inimii. Linistea ce s-a asternut intre noi este sparta de Dante, care in acelasi timp isi aseaza o mana pe umarul meu insa eu furioasa ma feresc. Observand iritarea ce se citeste in actiunile mele decide sa renunte momentan , de aceea isi retrage mana lasand-o lejer pe langa corp.
CITEȘTI
Drumul Vieții
AksiAbbey Salvador -> Dulce si acidă. Prinsa intr-o lume fabuloasă, unde odata vampirii existau. Lumea ei se cutremură din temelii când il cunoaste pe Dante Black. Dante Black -> râul pur si plin de intuneric. Înconjurat la tot pasul de misterul...