Capitolul 80.

521 24 0
                                    

Abbey pov.

In astfel de situatii ma gandesc cu ce mama naibii am gresit incat sa fiu pusa in situatii din astea. Imi suflu o suvita de par care mi-a venit in ochi, incercand sa ma calmez. Haide Abbey, nu ai facut acele antrenamente atat de dure cu Noah de mantuiala, deci va trebui sa imi revin in forta!

-Buna fata, nu degeaba Black e in limba dupa tine...

Cand aud asta imi vine o pofta nebuna sa il fac sa nu mai aiba mostenitori in viata sa, deci practic idiotul asta ma crede facuta din aluatul ala din care obisnuia bunica sa faca placine. Ma las usor in fata dandu-i de inteles tampitului ca ma predau dar habar nu are ce ii pregadesc.

-Nu stiu care e treaba cu Dante dar stiu care e cu tine!!

Dupa ce spun asta ii dau un sut acolo unde nu rasare soarele. Ca totul sa fie bine ii dau cu capul direct in maxilar. Saracul, de durere nu avea habar de ce sa se tina prima data. Se lasa pe vine si ma priviri cu ura.

-Curva naibii!

-Imi pare rau! Cred ca ai confundat persoana, javra!

Dupa ce ii spun asta ii dau un sut direct in barbie ca apoi sa ii dau vreo patru pumni cu putere la coaste. Este foarte socat de intorsatura in care o ia situatia. Dar asta merita! Inca nu inteleg ce cauta aici! Insa se vede cu ochiul liber ca a cautat razbunarea impotriva lui Dante!!!

Il prind de guler nervoasa si ii mai dau un cap in mecla ca sa se invete minte.

-Fii atent aici! Ce dracu cauti aici? Potaia naibii?!

Isi da ochii peste cap, de parca nu ar vrea sa imi zica raspunsurile pe care vreau sa le aud.

-Nu iti da ochii peste cap ca sunt satula de astfel de fite de prost gust. Scarba? Zii odata ce cauti?!

-S-seful...mi-a dat ordine clare sa te...rapesc....

-Oh, nu mai spune! Sa vezi ce ordine clare o sa iti dea seful tau drag cand nu te mai gaseste!

Ranjind, iau funia pe care mi-a lasat-o Dante pentru "cazurile extreme". Cine ar fi crezut ca o sa am nevoie de ea??? Eh, niciodata sa nu spui niciodata!!! Il leg pedeles de scaun ca apoi sa ma uit la el intr-un mod superior, imi vine sa rad la cum il vad ca se zbate.

-Puiule , nu te mai zbate ca nici Oobama nu poate scapa din asta!!

-Du-te dracu tarfa! --imi spune cu un ton plin de venin si privirea o are plina de ura insa nu ma prea impresioneaza asta!--

-Mars potaie ca nu vreau sa iti aud scancetele de retard! Acum zii odata ce cauti aici! Nu imi aduc aminte sa iti fi dat o invitatie ca sa ma rapesti!

Ii zic plina de sarcasm privindu-l cu superioritate. Individul, la randul lui, ma analiza din cap pana in picioare provocandu-mi greata.

-Curva, in locul tau nu as vorbi cu un asemenea tupeu!

Mama deci cand il aud ce spune , vad rosu in fata ochilor. Ma reped asupra lui, apucandu-l de guler si ridicandu-l cu o usurinta bizara. Insa nimeni nu are cum sa ma condamne la cate antrenamente am indurat alaturi de Noah.
Ii dau un pumn cu toata forta in maxilar ca apoi sa il arunc cat colo si sa imi scot de la spate pistolul, fixandu-l cu o mana, fiind indiferenta la slabiciunea de care da acum dovada.

-Am acasa o familie care ma asteapta! Esti atat de nemiloasa incat vrei sa ma omori?  -- din cate se pare este destul de speriat...insa păcat ca nu ma impresionează deloc. Imi îndrept mai bine bratul ranjind diabolic--

-Sincer? Da! Nu imi pasa de ifosele tale! Nu imi pasa de nimic cand vine vorba sa imi protejez ce imi e drag! Deci fa-ti rugaciunea baby ca nu am toata ziua la dispozitie. Plus ca, ai idee cat e de greu sa faci  groapa unui cadavru in toiul zilei?!

Drumul ViețiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum