Capitolul 35.

822 31 0
                                    


Abbey pov.

Cand dau sa ii raspund o atingere pe umar ma face sa tresar, chipul lui Chad se intuneca la vederea persoanei din spatele meu , practic personalitatea lui Chad se schimba la 90 de grade, imi intorc fata spre cel care isi asezase mana si practic raman cu gura cascata la chipul acestuia. Eram practic prinsa intre cei 2. Acum nu faceam altceva decat sa ma holbez cand la Chad , cand la....Dante. Amandoi se priveau cu multa dusmanie si ura. Dante era tot incordat, respiratia lui era sacadanta, nu il pierdea nici o clipa pe Chad din ochi. Nu inteleg care este legatura dintre cei 2! Chad incerca sa faca un pas spre mine dar Dante elimina distanta putina dintre noi 2 tragandu-ma in bratele sale, un marait gutural ii iesi din pieptul lui Dante , nu ii pasa deloc de cercul care ne inconjura cu un asa interes. Rusinoasa de atentia pe care o primesc imi bag fata in pieptul lui Dante, acesta tresari in urma atingerii mele ca apoi sa imi sarute usor urechea.

Nu dura mult magia pentru ca Chad sparse linistea iar asta nu crea altceva decat un disconfort in sufletul meu.

-Ce faci dragul meu Black ? Te dai la scumpa mea eleva? Il aud pe Chad scotand fiecare cuvand cu repulsie , Dante se incorda si mai tare daca era posibil , corpul lui tremura din cauza nervilor, vena lui obisnuita de la gat acum pulsa si mai mult ,am impresia ca ii va exploda odata vena aia!

-Stii ceva „profesore"? Ce ar fi sa iti vezi de cataloagele tale iar eu de treburile mele? Nu de alta dar chiar nu am chef sa fac o scena de fata cu iubita mea! In urma afirmatiei lui Dante am putut auzi aclamatiile socate a celor care ne inconjura, multe fete susoteau chestii precum:" Curva asta mica a pus mana pe Dante!" , „Nu pot sa cred asa ceva, sigur este doar o distractie pentru bunaciunea asta!" sau „Tarfa asta ne-o va platii!" , dupa aceste afirmatii ma afundam si mai tare in pieptul puternic al lui Dante, ma faceam mai mica decat eram deja! Nu puteam sa cred ca acum toate fetele ma urasc de moarte. Dante ma strange la pieptul lui mai tare , simtind nelinistea mea, Chad urmarii totul ca un vultur , un ranjet isi facu aparitia pe chipul lui.

-Dante , dragul meu , vom mai discuta si alta data , deocamdata am atras prea multa audienta! Spuse Chad batjocoritor , dupa cele spuse pleca de indata, nu mai privii nici o secunda in urma de parca nu s-ar fi intamplat nimic , iar pe mine m-a lasat pierduta in negura confuziei. Dante a observat linistea ce apus stapanire pe mine , mi-am dat seama ca a vrut sa spuna ceva dar imediat s-a razgandit, in urmatoarea clipa tipa la cei din jur care ma priveau cu ura.

-Idiotilor! Voi la ce dracu va holbati asa!? M-ati vazut cumva gol de va mariti ochii aia handicapati? Vdeti-va de treburile voastre!!! Daca nu vreti sa aveti de a face cu mine! Si fereasca naiba sa va atingeti de iubita mea ca praful se alege de voi!!! Tipa acesta iritat , dupa ce ii avertiza, toti pleca de langa noi in treburile lor. Dupa cele intamplate nu mai aveam nici un chef de ore...

-Dante... Atat am mai putut sa spun pentru ca buzele lui au facut contact cu ale mele, buzele lui le framantau pe ale mele cu patima si multa pasiune. Un amarat de sarut ma ridica pana in inaltul cerului , emotiile imi erau pana in gat , nu imi vine sa cred cata influienta poate avea baiatul asta asupra mea! Il iubesc, doamne si cat de tare o fac!!! Am inceput sa ma joc in parul lui matasos , acesta a scos un marait apreciativ, mana lui imi cuprinse posesiv talia lipindu-ma de el in timp ce cealalta mana era coborata pe fundul meu , era atat de perfect dar din nefericire mica noastra escapada de un tusit fals. Amandoi ne indepartam brusc unul de celalalt , atentia noastra acum fiind indreptata spre Noah si Edik , amandoi ne priveau super amuzati.

-Voi cumva vreti o trimitere la spital si nu stiti la cine sa apelati? Intreba Dante enervat. Se pare ca iubitul meu nu prea e multumit de intreruperea brusca, adevarul e ca nici eu nu sunt prea multumita , dar nu am cu cine sa ma cert... Un chicot ma trezi din gandurile mele , Noah statea sprijinit de umarul lui Edik care radea cu lacrimi , in schimb Dante maraia si isi strangea pumnii la maxim , sper ca nu se va sfarsii urat...

Drumul ViețiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum