Abbey pov.
Sunt prinsa intr-o furtuna de sentimente . Imi e atat de frica incat nu am habar cum as putea sa imi gestionez tot ceea ce simt. Imi intorc capul spre Dante, intr-un mod insesizabil si obosit. Toti din jurul meu sunt agitati... toti se gandesc la un plan cum ar putea sa ii ucida pe Feiwell , Jade si Kenton Forest. Doamne sfinte , inca nu pot concepe ideeea ca stau exact langa cel care m-a violat.
-Ăăăă... scuze ca intrerup acest minunat si fabulos plan, dar Dante ai putea sa ii transmiti iubitei tale te rog frumos ca as sta ceva mai calm daca printesa nu s-ar mai uita atat de urat la mine incat ai impresia ca vrea sa ma omoare in orice moment?
Glasul ragusit al lui Chad ma scoase din contemplare in care cazusem.
Imi intorc capul spre acesta privindu-l cu o ura greu de crezut ca as putea sa o am vreodata pentru o persoana in posesia mea. Bat din picior nervoasa nemaizicand nimic, Dante in schimb abia se abtine sa nu sara la gatul sau , uitandu-se atat de vindicator , parca ar vrea sa ii taie beregata fara doar si poate.
-Stii care e chestia? Abia ma abtin sa nu te sfaram in mii de bucati si tu mai ai pretentia ca ea sa se uite frumos la tine? Doamne, Ahmar, mai repeta-mi o singura data, de ce trebuie sa fac echipa cu corcitura asta care inca ma gandesc de ce exista!
-Hei, vezi ca sunt frac'tu, da?
-Ahhh, acum esti fratele meu? Nu stiam , dar de fapt, stiu un lucru... ca vreau sa dispari de pe fata Pamantului!
Dupa ultimele cuvinte ale lui Dante, acesta pasi cu repeziciune spre Chad, apucandu-l pe acesta de guler, intr-un mod salbatic. Turbat de furie, il tranteste cu spatele de perete, provocandu-i blondului o durere puternica , judecand dupa sangele vomitat cu o intensitate greu de crezut. Ahmar interveni de indata, neavand timp ca Dante sa mai faca ceva, oprindu-se cu pumnul fix in dreptul ochilor lui. Chad, se strecura pe langa Ahmar, parca multumind cerurilor pentru salvarea sa pe care sincer chiar nu o merita.
-Ce doamne iarta-ma e cu voi? Dante, ce aduna-te baiete! Acum avem lucruri mult mai importante de facut.
Dante se tranteste pe scaunul sau extrem de iritat, ucigandu-l din priviri pe Chad. Chad, insa, isi aseaza gulerul maraind la acesta, Shay nu stie exact cum sa il mai calmeze. Se vede cu ochiul liber ca astia doi pana nu se omoara nu se lasa...
Ma asez chinuita pe canapeaua din fundul camerei, strangandu-mi genunchii la piept, adevarul este ca imi e foarte teama de Chad, si acum cand il privesc ma trec toti fiorii datorita fricii ce mi-o provoaca. Inghit in sec, inchizandu-mi ochii cu putere pana cand simt o mana pe spatele meu ce ma surprinde. Ridicandu-mi capul, in reluare , ma bulversez total cand Ahmar, imi zambeste cald, in timp ce isi misca circulant mana pe spate, parca incercand sa ma incurajeze... Sentimentul de caldura pe care mi-l da , dovedeste faptul ca intentia sa a dat roade. Ii zambesc trist in coltul gurii, trecandu-mi o pana peste fata pe care ce-i drept este foarte palida. Abia acum observ acest mic detaliu, dupa ce m-am privit indelung , surprinsa in faianta stralucitoare.
-Esti bine, copila?
-Domnule Ahmar, cu tot respectul... eu...
Ma uit in pamant, muscandu-mi buza cu putere, nu am curajul sa imi dezvalui trairile... nu am curaj sa fac nimic, frica ma incolteste din toate partile. Stiu, stiu ca Dante este alaturi de mine, dar nu are nici un efect in acest moment crucial.
-Inteleg, am auzit ceea ce ti-a facut nemernicul de Chad. Este un lucru chiar joznic, si regretabil dar acum acest jeg joaca un rol important in planul lui Dante. Imi pare rau sa te instiintez in acest mod dar Dante chiar are nevoie de Chad!
CITEȘTI
Drumul Vieții
AcciónAbbey Salvador -> Dulce si acidă. Prinsa intr-o lume fabuloasă, unde odata vampirii existau. Lumea ei se cutremură din temelii când il cunoaste pe Dante Black. Dante Black -> râul pur si plin de intuneric. Înconjurat la tot pasul de misterul...