Dante pov.
O durere surdă se resimte in tot corpul meu, incerc sa disting ceva dar totul este afundat in intuneric. Ascult cu atentie tot ce misca in jurul meu dar nu pot auzi altceva decat o picătură de apa *pic*, *pic* in continuu. Strang cu putere din dintii si incep sa ma bucur ca mi-am luat vesta antiglont altfel rana mea acum era mult mai gravă, lovitura puternica la cap m-a facut sa imi pierd cunostinta plus sangerarea. Imi misc mâinile usor dar imediat imi dau seama ca sunt legat, privesc cu speranta spre picioare miscand cu grija din ele, se pare ca sunt libere. Mare greseala fraierilor. O parte din dezavantajul meu este ca m-ati legat ca niste dobitoci de tavan. Insa asta nu ma doboară pe mine!Imi scot usor briceagul pe care l-am pus pentru orice eventualitate sub mânecă ca apoi sa tăi cu precizie funia cu care sunt legat. Imbecilii naibii sa vezi ce bătaie le bag după ce scap de aici. Nu o sa chem intariri de al dracu ce sunt! Când imi dau seama ca am reusit sa tai funia , aud scartaitul usii semn ca intra cineva pe ea, imediat scartaitul este urmat de cativa pasi, imi strang mana in jurul funiei sa ma sprijin de ea ca sa nu cad, in acelasi timp sa para intactă , o sa creiez iluzia ca strang de ea din cauza nervilor. Dar pe moment imi închid ochii , ascultând cu atentie pasii, asa imi dau seama cu câți sobolani am de a face. Incep sa număr in gand, 1....2....3.
...4....5....6....7...7 , se pare ca sunt doar 7! Un zâmbet satisfăcut imi apare in coltul gurii. Chiar daca am lăsat garda jos intenționat nu regret, am aflat multe chestii care ma încântă, am aflat locația infectului de trădător. Nu imi pare rău nici o clipa. Imi ridic privirea sfindand persoana din fata mea.-Se pare ca ai cam devenit slab decat ai cunoscut acea fata. Erika nu a fost suficient sa te imblanzeasca cum erai inainte? Vocea jalnică a persoanei care parca ma invita sa ii sparg fata răsună ca un ecou in încăpere, strang din dinti cu putere încercând sa ma calmez. Al dracu sa fiu , daca mai zice ceva de Erika sau chiar si de chihuahua roz , dau naibii initialul plan ca apoi sa il omor in bătaie.
-In locul tau nu m-as juca cu focul. Ii spun pe un ton dur. Ce credea? Ca daca sunt in situația asta îmi voi lasa capul jos fata de el? Sa o creadă el pe asta! Daca ma dau de aici il joc in picioare mai ceva ca un dansator înfocat după muzică rusă. Daca nu ajunge asta in comă ii pun pe toți sa ma strige Angelie Jolie.
-Se pare ca nici daca esti intr-o situație atât de precară nu stii sa iti tii gura. Băieți. Invatati-l sa fie mai respectuos. După aceste cuvinte, 5 dintre ei au iesit in fata cu niste bate cat mine de mari. Ei, se pare ca treaba devine cam grasă dar al naibii sa fiu daca voi ceda! Nu ii voi oferi lui plăcerea de ai da ce vrea nici mort. Imediat după ce creierele de găină isi fac încălzirea incep sa deie ca brutale cu batele in spatele meu , asta doare, ma cutremur la fiecare contact cu bâta. După cateva minute care mie unul mi s-au părut o eternitate si imi simt spatele cum arde de durere. Chad ma priveste satisfăcut in timp ce se apropie de mine cu mâinile încrucisate la spate.
-Spune-mi ca te predai. Cere-mi îndurare si ma voi mai gândi daca sa iti uit sfidarea. Cuvintele acestea m-au lovit în moalele capului, chiar am auzit ce cred, asta vrea o bătaie sora cu moartea si nu stie cum sa o aiba! Il privesc sfidător putand sa imi simt corpul inclestat in ciuda durerii. Strang franghia cu putere ca apoi sa imi scuip sângele pe fata lui.
-Du-te dracu, bastardule! Ii spun zambind in coltul gurii, cine pana mea ma crede? Chiar are impresia ca niste amarate de lovituri ma va face sa ingenunchez la picioarele lui? Acele lovituri au fost o nimica toata in comparatie cu ce am îndurat indelungul vietii mele. Imediat isi sterge sângele scarbit cu o batistă scoasă de la piept , ma priveste in ochi cu acea scânteie încărcată de mânie, l-am dus la dispare sunt sigur.
-Ce in morții ma-tii esti? Ai fost supus torturii ăsteia timp de 3 ore! Oamenii mei nu te-au amenajat deloc , în mod normal daca era un om obisnuit in locul tau acum trebuia sa fie băgat in comă! Tipa nervos pe aici in timp ce se învârte ca o puma in cusca, isi trece mâinile enervat prin par si oftează exasperat. Eu nu fac altceva decat sa urmăresc spectacolul amuzat.
CITEȘTI
Drumul Vieții
AçãoAbbey Salvador -> Dulce si acidă. Prinsa intr-o lume fabuloasă, unde odata vampirii existau. Lumea ei se cutremură din temelii când il cunoaste pe Dante Black. Dante Black -> râul pur si plin de intuneric. Înconjurat la tot pasul de misterul...