Capitolul 61.

737 21 0
                                    

Erika pov.

Il tineam strans de mana pe Jack in timp ce inaintam spre Dante care vorbea cu Noah. Noah radea fara nici o grija in timp ce povestea ceva, spun ceva deoarece de la distanta la care suntem nu pot intelege ce vorbeste. Ajungem in dreptul sau, ochii stralucitori ai lui Noah coboara asupra mainilor noastre care erau impreunate, imediat pentru o clipa ochii lui se intunecara dar imediat reveni la normal... oare sa mi se fi parut?

-Ai adus-o destul de devreme, tinand cont ca abia este ora 6 , ce s-a intamplat? Intreaba Dante suspicios. Se apropie de mine cu pasi calculati analizandu-ma din cap pana in picioare pana cand ochii ii cazu pe mana mea dreapta.

-Ce e cu ...acel inel? Intreba surprins in timp ce imi ia mana in mana lui privind mai bine inelul. Imi las fata in jos rusinata de toate astea . Imi vine sa mor de rusine. Pentru mine Dante e foarte pretios deci nu as suporta ca el sa nu fie de acord... Noah se apropie si el de noi dar parca cu retinere... Jack isi aseaza mana pe dupa talia mea tragandu-ma langa pieptul sau ca apoi sa ma sarute usor pe frunte.

-Am cerut-o de sotie. Jack a spus asta de parca a fost ceva gen: " Ah, pai am mers la magazin si am cumparat zahar!" , cum poate sa abordeze acest subiect atat de jenant astfel? Este atat de lejer incat zici ca e ceva foarte obisnuit... Doamne mor de rusine! Dante ne priveste socat, nevenindu-i sa creada de fapta lui Jack. Jack ridica din umeri amuzat de reactia viitorului sau cumnat.

-Mda. Nu voi reactiona ca naiba darrrr....

-Stiam eu ca va exista un dar! Si deobicei dupa un "darrrr" sigur urmeaza ceva rau! Il intrerupse Jack bombanind in ceafa mea. Nu am putut sa nu scap un chicot cand am auzit ironia lui Jack, insa tot nu am putut sa nu il ignor pe Noah care ma priveste trist. Ce e in capul tau...Noah?

-Darrr, daca va fi ranita din vina ta sau va pati ceva te omor cu mainile mele fara sa ma uit ca o va rani asta pe sora mea, stii ce inseamna ? *Se apropie mult de fata lui Jack* Te distrug amice!

Tonul lui inspira teama. Asta facandu-ma sa realizez ca Dante ar fi in stare sa faca asta fara ca macar sa clipeasca!

-Nu as rani-o niciodata cu intentie pe Erika , o iubesc!

Hotararea cu care a zis aceste vorbe imi dau o bucurie enorma, Jack ma iubeste cu adevarat! Daca are curajul sa il infrunte pe Dante... asta este cea mai mare dovada! Jack e marea mea iubire!!! Simt o fericire in suflet de nedescris! O caldura ce imi invaluie tot corpul si o mie de fluturasi in stomac, picioarele mi s-au facut gelatina, am noroc de sustinerea lui Jack ca de altfel eram de mult timp ca un jeleu pe jos.

Abbey pov.

Stau in camera mea plictisita , de fapt nu chiar plictisita... Privesc tavanul care a devenit o activitate tare interesanta in ultimele ore. Ma tot gandesc la Dante si Chad... 2 frati total diferiti, unul e apa , celalalt focul! Nu am idee de ce sunt atat de intepati unul cu celalalt.... insa cred ca 2 frati mai ales , ei care au trecut prin atat de multe ar trebui sa fie mai apropiati si sa fie de nedespartit, nu sa se omoare intre ei! Intre timp nici nu am observat cand Aaron a intrat in camera mea , de aceea cand isi drege glasul a putut sa imi atraga atentia. Ma ridic in fund privind spre el.

-Ce faci surioara? Ma intreaba in timp ce ia in mana tabloul cu familia de pe noptiera. In tot timpul il urmaresc atenta.

-Bine?

-Asta a fost mai mult o intrebare decat un raspuns. Ce este? Intreaba serios in timp ce zambeste la tablou.

-Il cunosti pe Chad..Chad Forest! Cand spun asta imediat fata lui Aaron s-a intunecat dar asta doar pentru o clipa. Isi puse un zambet in coltul gurii, asezandu-si mana pe obrazul meu.

Drumul ViețiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum