Abbey pov.
Ignorand asta...ma gandesc... ce s-a intamplat cu Dante? Pe unde umbla? Tresar violent cand simt niste brate ce imi incolacesc talia. Cine naiba e? Cand imi indrept privirea spre Noah care statea in fata mea , il vad incruntat iar pe Jorge il vad cum strange din pumni nervos, Edik maraie enervat iar Jack isi scoate pistolul de la spate. Ce se intampla aici? Si cine este cel care m-a imbratisat? Adica cine e cel care le trezesc baietilor astfel de reactii? Ma uit la toti cei din jur neintelegand nimic! Elaine stramba scarbita din nas in timp ce Erika se indreapta spre Noah. Ce se petrece aici? Curioasa sa vad cine e imi intorc capul sa vad cine e....
Privindu-l mai atent imi dau seama ca este Kai. Ma mira faptul ca nu a venit pana acum. Intrebarea e ... : de ce a venit tocmai acum? Baietii se abtin cu greu sa nu sara pe el, dar nu am idee de ce... de ce toti sunt impotriva lui Kai?
-Felicitari fluturas! Ai castigat o cursa super dificila.
Afirmatia sa ma facu sa ma intorc cu fata la el socata, in ciuda faptului ca inca sunt imbratisata de el.
-Asta..nu e de bine! Pot paria ca va iesi rău.
Zise Noah in timp ce isi aseza o mana pe frunte si începu sa deie negativ din cap in timp ce pe cealalta mana si-o aseza in sold.
Cand vreau sa ii spun ce am pe suflet o voce rece ca ghiata imi inchise gura la loc. Toti cei din jur au amutit. Acum inteleg ce a vrut sa zică Noah ...
-I-ati dracului mana de pe ea ca ti-o tai in bucatele cu o foarfeca tocita!!!
Dante! De ce a venit tocmai acum? O sa creada de-a binelea ca sunt o curva...dar stai asa! De ce ma ingrijorez de ce parere va avea el despre mine? Pana la urma el este badaranul din poveste. Ii zambesc miseleste ca apoi sa ii pun o mana pe obrazul lui Kai. Acesta ma analiza surprins , nu scoase nici un sunet insa taurul in calduri era o minune daca nu ar fi zis nimic.
-Tu ai probleme cu auzul sau ce? I-ati mainile de.pe.ea in mortii ma-tii de tampit!!!!
Injuratura lui Dante nu a fost trecuta cu vederea de Kai ... acesta imediat ma impinse in spatele sau, se incrunta atat de tare la Dante incat credeam ca ii va ramane chipul astfel pentru mult timp de acum inainte. Se incordeaza tot, dintr-un singur pas a ajuns in dreptul lui Dante. Amandoi se privesc ca 2 pradatori ce se bat pe hrana lor, toti din jur privesc cu sufletul la gura, nu se mai aude nici un fosnet, nimic. Incerc sa ma duc la ei pentru a impiedica o incaierare fara sens dar mana lui Noah ma opri. Imi intorc capul spre el intrebator, acesta ma privi cu o mina serioasa.
-Nu trebuie sa ne bagam intre problemele lor.
Acestea au fost cuvintele lui care ma bulversa total. Ce mai are si asta? Acum parca as astepta primul pumn care va fi trimist in directia celui care nu prea are norocul de partea sa. Privirea lui Dante se intuneca vizibil, vena de la gat ii se zbate salbatic, pumnii lui sunt stransi la maxim, maxilarul ii este inclestat iar corpul....ii pot vedea incordarea prin care trece, tremura de nervi iar asta nu e de bine... el mai face un pas spre Kai, acum doar cativa centimetrii ii mai poate despartii. Se pare ca primul care sparge tacerea este Kai... se vede tupeul matusii Mayei in el... Imi dau o palma usor peste frunte oftand adanc... nu stiu unde va duce prostia asta.
-De ce continui sa te bagi unde chiar nu e treaba ta? Tu nu faci altceva decat sa o faci pe ea sa sufere! Tu esti orb? Sufera permanent din cauza ta pentru ca proasta te iubeste cu nabadai, tu in schimb ce ii oferi? Suferinta si durere? Nu inteleg de ce tot insisti sa revii in viata ei cand ea nu are nevoie de tine! Las-o in pace , ea nu este de tine!
Asta mi-a pus capac... Kai este indragostit de mine de orice imi ia atat de mult apararea? Nu! Nu are cum...sigur tine cont de faptul ca am fost prieteni in copilarie si suntem si acum. Alt motiv mai plauzibil nu gasesc, de ce imi ia apararea? Imi intorc capul spre Dante care il priveste la randul sau foarte urat, cred ca daca ar putea l-ar strangula din priviri.
CITEȘTI
Drumul Vieții
ActionAbbey Salvador -> Dulce si acidă. Prinsa intr-o lume fabuloasă, unde odata vampirii existau. Lumea ei se cutremură din temelii când il cunoaste pe Dante Black. Dante Black -> râul pur si plin de intuneric. Înconjurat la tot pasul de misterul...