Capitolul 8.

1.2K 39 7
                                    

Dante pov.

-Ce ai?Vrei sa imi declari iubirea ?Sa stii ca eu nu am probleme ca tine ,deci ..sunt sanse inexistente amice, a si da... sunt foarte slabe sanse sa ma mai vezi vorbind cu tine!ii spun eu batandu-l "prieteneste" pe umeri .Si al naibii sa fiu ca mai am si treburi cu Noah , si chiar nu am suficient timp incat sa imi pierd vremea cu idiotul asta, si stai...ce vorbesc aici?Sunt cu mult mai ocupat , de fapt trebuie sa ma ocup personal de tampitul care si-a semnat condamnarea la moarte!Ma uit plictisit la pui prajit dar raman socat cand il aud ce imi spune.... asta e sanatos?Cand a facut ultima oara vreun control la cap?Cum poate sa imi spuna asa ceva??

-Tu...de ce naiba continui sa intervii intre mine si Abbey?chiar m-a lasat cu gura cascata, ce?Eu ..sa ma bag intre ei 2?Nu ma innebuni,imi las capul pe spate si un hohot de ras mi-a scapat.

-Tu ai probleme cu capul. Eu...sa intervin intre voi 2?Fratele meu ,poti face ce vrei tu!ii spun  in timp ce merg pe strada, il vad cu coada ochiului cum isi inclesteaza pumnii ,se pare ca cineva s-a enervat.

-Esti un nemernic, nu intervii?Nu ma innebunii ,atunci de ce tot continui sa te invarti in jurul ei?ma intreaba el nervos.

-Ce?Aberezi ,omule!ii spun eu in timp ce imi pun mana la brat, doare.... idiotul ala mi-a dat nu gluma,

-Tot te invarti in jurul ei , chiar si daca te certi cu ea!!Tot in jurul ei esti!imi spune mie iritat, mi se pare mie sau cineva e gelos!?

-Poftim?Eu o urasc pe fata aia si tu vii la mine sa imi spui ca ma invart in jurul ei ,hai sa fim seriosi!pufnesc eu iritat.

-O placi!Daca ai fi ura-o asa cum zici tu, evitai pe cat posibil sa te intalnesti cu ea!imi spune mie nervos ,mie era sa imi pice fata.

-Pe vrajitoarea aia...sa o plac?Sa fim seriosi!nu apuc sa imi termin sirul ideilor ca ma trezesc pe neveste  cu un pumn in stomac ,joaca dur tipul ,imediat dupa ce pumnul lui facu contact cu stomacul meu , ma indoi de durere, se pare ca inca nu m-am recuperat dupa bataia de aseara, nu ma echilibrez suficient ca  un genunchi imi venii in zona rinichilor ,al naibii sa fiu daca nu doare cu draci!Dar ma prefac ca nu simt nici o durere, gandacul asta imi dadu unn pumn cu destinatia fata mea , da gata fratilor ce sunt aici ,sac de box?ii prind pumnul si ii sucesc mana la spate , scraseneste din dinti ,semn ca il doare!Gata cu joaca, recunosc ca sunt slabit dar asta nu inseamna ca insectele ma bazaie la cap cum au ele chef , ii dau 2 pumni in gura , ca mai apoi sa ii dau un picior la ceafa,urmat imediat de 2 pumni dati , unul in mandibula si altul in partea ochiului, in urma acestor lovituri , veni urmat de un sut peste cap,  acesta cazu in genunchi , hai sa fim seriosi ,nu degeaba sunt campion ,ce naiba?astept sa se ridice, sa aiba impresia ca cu asta scapa ,dar imediat ce se echilibreaza   , imi pun mana in cot , si cotul facu contact cu zona toracica, acesta scuipa putin sange si ma privii cu ura , ii mai dau un sut in stomac si consider ca e gata, abia m-am abtinut sa nu ii lipesc pistolul de tampla , si nu inteleg ce m-a oprit..ma enerveaza, a facut 3 greseli fatale :!. m-a atins, 2. a avut tupeul sa ma ieie la bataie si a crezut ca are sanse sa castige, atata timp cat nu sunt nici beat si nici drogat, mai ales drogat, fratiorul meu ,te fac una cu pamantul ,ba! Si 3... nu stiu de ce dar de cand l-am vazut ca a vrut sa o imbratisese pe chiwawa roz ...aia a fost principala cauza,si nu inteleg de ce ...dar de atunci fitilul  a fost aprins!Ma uit scarbit la puiul prajit din fata mea ,si acum serios ,chiar incepe sa semene cu unul, se tine cu mainile de stomac ,si inainte de a pleca i-am zis pe un ton foarte prietenos ca daca scoate vreo vorba de ce s-a intamplat il gasesc si in gaura de vierme si tot nu scaapa de mine , a ramas uimit cand a auzit dar ezitand a acceptat ,o fi prost dar nu e tampit incat sa se puna rau cu dracu!!Imi dau ochii peste cap si plec de acolo , stiind foarte bine ca am si alte treburi , dar de ce m-am enrvat atat de tare ...din cauza la acel Chiwawa?Numai bag asta in seama,o iau la pas si intr-un final ,cumva,ajung acasa,ma trântesc pe canapeaua din salon...am avut o zi lunga...prea lunga. Dar sunt scos din visare de telefonul meu!

Drumul ViețiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum