Abbey pov.
Deschid ochii amețită si privesc in jur,il vad pe Noah care ma priveste îngrijorat, iar Iris priveste trista pe fereastra,ah ma doare capul...amintiri incetosate imi trec prin minte...la naiba,mingea...cearta cu Dante...toate astea s-au intamplat , pfff, imi inchid ochii pentru o secunda si toate amintirile din ultimele ore imi deruleaza prin fata ochilor...Iris vine langa mine foarte ingrijorata si ma priveste atenta.-Esti bine?Te doare ceva?intreaba prietena mea impacientata.
-Sunt bine, nu ma doare nimic...spun eu inca absorbita de gandurile mele.
-Mmmm...nu o sa iti placa ce o sa auzi...zise Iris putin ezitand, presimt ca nu o sa fie de bine ce o sa aud.
-Ce ai mai facut?intreb eu in timp ce imi pun mana la cap, chiar ma durea capul , privesc in spre Noah si acesta se rezuma doar la a ma privii in continuare ingrijorat.
-I-am sunat pe Aaron si Dean, spune ea dintr-o suflare.
-Cum ai putut face asta?Aia 2 sunt in stare sa vina la mine si daca ar fi apocalipsa, Aaron azi fix la ora asta avea o sedinta foarte importanta ,trebuia sa stabileasca urmatoarea expeditie ,ar fi trebuit sa plece in Japonia si sa studieze acel vulcan care este in stare sa puna vietile in pericol din Japonia, Filipine,coasta Chinei, si Hong Kong, el este in stare sa lase acea sedinta importanta la o parte numai daca aude ca mi s-a intamplat ceva, iar in ceea ce il priveste pe Dean... peste 10 minute trebuia sa intre intr-o sedinta cu cei mai importanti parteneri ai companiei ...offf... dar cel mai teama imi e de reactia lui Aaron , pun pariu ca, cand a auzit , a reactionat mai ceva ca un vulcan in eruptie, nici nu vreau sa imi imaginez , iar Dean ,oh ,Dean , el care a facut o fata de taur turbat cand a auzit ce mi s-a intamplat....pfffffff....am dat de naiba , pun pariu ca o sa ma tina legata de pat ,amandoi , doar ca sa ma stie in siguranta!!De cand ma stiu ei 2 au fost mega protectori cu mine ,fiecare pretendent pentru mine , ei iii studia si cel mai mic detaliu, daca se apropia de mine mai mult de 5 metrii , se inseamna ca dupa ce i-a studiat pana si in cel mai mic amanunt dosarul si la spionat mai ceva ca la FBI, se inseamna ca au fost multumiti de rezultatele spionajelor lor , astia 2 trebuia sa aibe meseria de detectiv!!!
-Ai facut o mare traznaie !!repet eu acum mai calma , dar cand Noah incerca sa zica ceva , usa se trantii de perete pe ea intrand Ray foarte ingrijorat, eu cand il vad raman cu gura cascata, mai ceva ca la dentist.
-Esti bine?Te simt bine?Vai pari intreaga , sper ca nu e ceva grav,nu?ma intreaba Ray ingrijorat, eu ma uit la el cu o ura inexplicabila .
-Sincer?De ce as fi obligata sa iti raspund?Si ce cauti tu aici?il intreb eu vizibil enervata, el isi lasa jenat privirea in pamant ca mai apoi sa ma priveasca din nou , ochii aceea , care acum cativa ani aveau un impact nimicitor pentru mine ,acum nu fac altceva decat sa creeze repulsie la adresa sa!
-Abbey!marai amenintator Ray ,dar mie chiar nu imi pasa ca era el furios!
-Da-mi drumul!ii spun eu cand il vad ca ma apuca strans de umeri si ma zglataie.
-Zimi ,ce s-a intamplat cu tine?De ce ai vrut sa o termini cu mine atat de repede?Au trecut atatia ani nenorociti incat am crezut ca o sa innebunesc fara tine. zise nemernicul din fata mea pe un ton care ar trebuii sa imite regretul ,eu pentru un moment sunt confuza, dar imi amintesc ca Dean si Aaron sunt pe drum si nu cred ca vor fi prea fericiti sa auda noile vesti ,ei stiu totul , stiu tot ce s-a intamplat intre mine si Ray , si sunt foarte sigura ca nu vor reactiona bine , ori o sa il bage direct in mormant pe idiotul din fata mea ori o sa il tortureze pana la moarte!
-Nu te intereseaza pe tine ,trecut e trecut ,acum imi vad de prezentul meu ,care teoretic tu nu trebuia sa faci parte!ii zic eu pe un ton plin cu venin , raman stupefiata cand il vad ca vrea sa se apropie si mai mult de mine , dar deodata il vad la prorpiu cum zboara de pe mine ,crezand ca cel care l-a luat de pe mine era Noah raman socata vazandu-l pe Aaron , rosu tot la fata.
CITEȘTI
Drumul Vieții
ActionAbbey Salvador -> Dulce si acidă. Prinsa intr-o lume fabuloasă, unde odata vampirii existau. Lumea ei se cutremură din temelii când il cunoaste pe Dante Black. Dante Black -> râul pur si plin de intuneric. Înconjurat la tot pasul de misterul...