Capitolul 51.

648 22 5
                                    

Autor pov.

Cu rana dureroasă si sângeroasă, Dante incerca sa scape dar in acelasi timp sa isi pastreze constiinta. Strangea din dinți cu putere , nu putea sa renunte atât de usor. Nu ii era caracteristic. Se tinu cu încăpățânare de funie in timp ce se balansa cu picioarele făcând de câteva ori contact cu clădirea. Isi ținea ambele picioare drepte, indoindu-le când atingea clădirea si sărind cum putea mai bine pana când a ajuns jos cu picioarele pe pământ. Ajuns pe pământ a încercat sa profite de asta. Dădu drumul funiei lasand-o acolo. Isi apleca capul putin. Închise ochii strâns ca apoi sa expire adanc de parca a fost o presiune uriasa asupra sa si încerca in felul asta sa o elibereze. Inainte sa fuga din acel loc , mai privi pentru o ultima oară în sus unde misterioasă fata cu masca il privi sprijinindu-se de bara, urmarindu-l din vedere. Isi dădu ochii peste cap gandindu-se de ce nu il mai impușca, măcar daca voia sa il omoare sa isi duca planul pana la capăt, dar daca statea sa se gândească mai bine isi dădu seama ca fata chiar daca voia sa il mai împuște nu putea sa il nimereasca datorită mașinilor, plus ca, chiar daca era rănit grav încă mai avea reflexe bune deci putea sa se ferească fara probleme. Inspira de aceasta data ca apoi sa o ieie la goana ignorând un alt rand de sirene de poliție ce se apropiau periculos de mult de zona unde era el. Inainte sa ajungă intr-un loc sigur.... rana nu il amenaja de fel nici sangerarea de asemenea. Imediat Dante avea impresia ca pamântul se invarte cu el. Corpul sau începu sa se legene usor , Dante isi dădea silința sa isi recapete echilibrul. Se dădu cu 2 pasi în spate, începu sa meargă ca un om beat. Isi strânse pleoapele cu putere , isi puse degetele mainii drepte la baza nasului strangand usor ca apoi sa isi scuture capul in încercarea sa sa isi revină. Văzând ca nu are nici un efect scrasni din dinți nervos. Nu putea sa isi imagineze ca este rănit din cauza unei fete. In viața lui si in nici o misiune nu a fost împuscat nici rănit.

-La dracu!

Atât apuca sa zică inainte ca pelicula neagră sa ii se pună pe ochi. Isi simti corpul din ce in ce mai greu pana când picioarele ii se facu de gelatina si ceda. Cazu prima data in genunchi urmatoarea sa miscare a fost o cazatura fulgerătoare si in acelasi timp al naibii de dureroasă pe spate , scuipa sânge ca apoi sa ii se cutremure putin corpul datorită tusei. Din acel moment Dante se simti linistit, tot trupul ii devenea amorțit. Numai duru nici 5 secunde pentru ca Dante isi pierdu cunostinta. Misterioasă fata urmări totul in taina, văzând starea lui Dante , fiind sigura ca si-a dus la bun sfarsit planul fugi de langa bara, facandu-se nevăzută.

Noah pov.

Dupa ce mi-am dat seama ca Dante a terminat cu acel vierme inainte sa vina poliția. Mi-am strâns rapid echipamentul. Acum fug ca disperatul pe scările blocului părăsit si cu geamuri sparte. Sar uneori 3 trepte numai sa ajung mai repede . Ceilalți ma asteapta deja la masina. In timp ce fug mi-a trecut prin minte cei 3 bărbați care au încercat sa il rănească de la spate pe Dante dar cu ageritatea si atentia mea i-am vazut la timp, nici nu am stat pe gânduri când am apasat pe tragaci, omorandu-i. Îmi trec mâna prin par enervat, ciufulindu-l mai tare decat e. Când ies din clădirea darapanata in neatenția mea ma impiedic de ceva sau mai bine zis de cineva. Îmi întind rapid brațele încercând sa îmi recapat echilibrul, geanta de pe umărul meu leganandu-se usor. Din pacate nu am reusit. Îmi învârt brațele in timp ce trunchiul mi se apleca in fata. Din fericire in urma acestei încercări îmi recapat la timp echilibrul inainte sa fac contact cu nasul de astfalt. Ar fi cam dureros si mi-as strică si fata frumoasa ceva ce nu mi-ar place. Pun pariu ca daca ar auzi asta Dante mi-ar rade in zeflemea in fata făcând ca sa fie tot tacamul, o gluma pe seama mea. Am facut un pas peste chestia de care era sa ma impiedic privind acum cu capul peste umăr spre cauza. Când vad de ce era sa ma impiedic practic cred ca am uitat sa respir. Ochii mi se facu cat cepele si gura intr-un "O" perfect. Simt cum cerul îmi cade in cap. Nu se poate. Dante este intr-o balta de sânge intr-o pozitie nu prea comodă . Ma întorc rapid spre el căzând in genunchi langa corpul sau.

Drumul ViețiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum