Abbey pov.
Daca ar fi posibil in momentul asta as fi vrut sa se deschidă pământul si sa ma înghită cu totul. Nu puteam sa cred ca mi se intampla asta. Aaron statea cu pumnii inclestati fixandu-ne cu privirea. Intr-o secunda m-am desprins de bratele lui Noah indepartandu-ma 5 pasi in spate. Privirea criminală a lui Aaron ma convingea ca nu o sa mai pot iesi din casa pana la pensie.
-Deci. Vin si eu in vizita la surioara mea scumpa , dar ce sa vezi? O gasesc in bratele la un popandau. Cand aud afirmația lui Aaron imi venea sa rad cu lacrimi dar aceasta situație in care ma aflam nu imi dădea posibilitatea sa o fac. Incep sa ma gândesc cu tristete ca nici macar nu era Noah marea mea iubire , asta m-a facut sa cad intr-o usoara stare de tristete. Incerc sa ma concentrez pe Aaron, in acelasi timp incerc sa gasesc si o scuza...
-Pai stai sa vezi. .. Incerc sa ii spun dar el nici intr-o secunda ma întrerupe cu o privire fulgerătoare dar dura. Noah înghiți in sec când vazu privirea rece a lui Aaron.
-Stii care ii faza? Nu am omorat pe nimeni pana acum! Dar s-ar putea ca tu sa imi fi prima victimă care moare. Ii spune Aaron pe un ton înfricosător. Noah se da cu un pas in spate si începe sa faca cruce.
-De curiozitate....ce s-a intamplat cu celelalte victime? Întreba Noah îngrozit. Eu in timpul asta ma uit amuzata la cei 2.
-Ah.... nimic grav... din cate imi amintesc unul a intrat in comă datorita faptului ca nu mi-am dat seama când am "scăpat" antigelul in paharul cu suc....sărmanul... a fost asa un caz nefericit... Am plâns in hohote când am vazut ca a miscat după 3 săptămâni după ce a stat internat in spital. Si tot nu inteleg cum a scapat, sa mor eu daca te mint , si in ziua de azi este un mister pentru mine! Al naibii sa fiu, i-am sapat eu personal groapa ca dupa 3 saptamani sa vina un descreierat la mine sa ma anunte ca broscoiul a scapat.... Spuse Aaron pe un ton fals ce imita tristețea. Noah mai făcea o cruce ca apoi sa ridice privirea sfidător. Asta va fi interesant, daca asculta toate prostiile pe care le-a facut Aaron creca se va interna bietul Noah la psihiatrie inainte sa asculte toata "istoria" lui Aaron. Cand auzi întrebarea pusa de Noah ii aparu o scânteie in ochi. Un zâmbet siret ii se largi pe chip. Isi incrucisa mâinile la piept ca apoi sa isi sprijine barbia gânditor in degetul arătător ca apoi sa pornească din degete entuziast.
-Mmmm. .. ala era cam prost săracul... i-am dat o invitatie la club si ca debilul a acceptat. Am ajuns înaintea lui la club. M-am ascuns după usa , după ce a intrat i-am dat cu bata in cap, când am vrut sa scot toporul a venit repede nebuna de Rimea, traznita m-a împiedicat ... Regret si in ziua de azi ca pe ala nu l-am băgat in groapa. La ala i-am săpat groapa in spatele casei si culmea Rimea mi-a dat planul peste cap. Zise Aaron revoltat. Acum ca imi amintesc , băiatul respectiv a scăpat doar cu capul spart, ah da , in prezent este internat la ospiciu de nebuni daca ma mai gândesc mai bine. Aaron chiar daca pe moment a fost dezamăgit , s-a imbatat de bucurie ca macar bata lui preferată nu s-a rupt de geaba de capul lu' ala ci a fost internat la ospiciu. Clar Aaron poate fi un frate super protectiv, stiu doar ca voia sa il omoare din cauza ca l-a prins cum se holba la mine. Acum ca analizez toate astea începe sa imi fie mila de Noah, ce sa mai spun Ray , pun pariu ca daca afla ca Ray m-a atins cred ca ii taie picioarele cu drujba de data asta...data trecuta a scăpat cu un cutit ce a trecut milimetric pe langa urechea lui. După ce Aaron i-a povestit , Noah făcea matanii si sa isi sărute cruciulita de la gât.
CITEȘTI
Drumul Vieții
AcciónAbbey Salvador -> Dulce si acidă. Prinsa intr-o lume fabuloasă, unde odata vampirii existau. Lumea ei se cutremură din temelii când il cunoaste pe Dante Black. Dante Black -> râul pur si plin de intuneric. Înconjurat la tot pasul de misterul...