-Este...
Dante pov.
Cand era pe cale sa imi zica cine este cel care ii vrea raul mult prea iubitei mele Abbey, suntem surprinsi de un sunet asurzitor , atentia noastre a fost imediat concentrata pe barbatul care cade ca un bolovan la pamant datorita glontului ce i-a trecut fix prin cap, nervos dau cu pumnu de peretele din dreapta mea realizand ca cel care trebuia sa imi deie informatiile care ma interesa e mort. Imi intorc rapid capul spre geamul cu pricina facandu-le semn la baieti sa vada cine a indraznit sa imi faca asta. Eu intre timp ma asez pe fotoliul special pentru mine, gandindu-ma profund la cel care l-a executat pe micul meu sobolan. Imi pun picior peste picior, in acelasi timp imi trec si mana peste barbie ganditor. Toate posibilitatile imi trec prin minte, intr-un sfarsit am ajuns la concluzia ca cineva comploteaza impotriva mea, acel cineva l-a ucis pe parazit, tot acel cineva nu vrea in nici un caz sa ii aflu identitatea, deci este mai important decat vrea sa para. Dar nu inteleg cine este in spatele marsavurilor acestora. In cateva secunde toti baietii se aliniau in fata mea dupa ce au inspectat cu mare atentie fiecare coltisor din padurea din spatele depozitului , toate locurile posibile pe unde ar fi putut sa fie inamicul dar in schimb dupa privirile lor aplecate imi pot da seama ca nu au gasit pe nimeni. Nervos am inceput sa marai si sa dau cu pumnul in fotoliu, ochii mei imi scaparau de furie, baietii din fata mea au tresarit puternic cand au vazut reactia mea dar sincer in momentul acesta putin imi pasa, doar un lucru il stiu sigur si acela este ca ...siguranta lui Abbey este in joc.
-Dddom-domnule... am nefericita veste... nu am reusit sa il prindem!! Barbatul din fata mea se balbaii puternic , ezitand sa ma priveasca in ochi , am putut observa cu usurinta tremuratul corpului sau , se pare ca ii este teama de mine. Am ignorat pe moment comportamentul acestuia , de aceea am cazut din nou pe ganduri.
-A fost un lunetist! Spun inca ganditor , toti din jur si-au indreptat atentia spre mine cu frica. La unul ii clantaneau dintii stiind faptul ca eu urasc sa pierd. Imi dau ochii peste cap cand vad reactia astuia. Linistea care s-a lasat in incapere imi da posibilitatea sa ma gandesc cine a fost in stare de asta? Nu inteleg, cine vrea sa ii faca rau lui Abbey? Intrebarea principala este:" De ce?" .
-Domnule ... ce ar trebui sa facem? Jack ma scoase din ganduri, imi ridic privirea spre el , acesta dand un pas langa mine facandu-si simtita prezenta.
-Nu stiu , trebuie sa il sun pe Noah sa se ocupe de siguranta lui Abbey , al naibii sa fiu , bodyguarzii pe care i-am angajat nu sunt suficienti de pregatiti pentru ea! Stai , ce vorbesc? Nu trebuie sa ii pun pe bodyguarzi sa aiba grija de ea! Eu personal voi avea grija de ea! Fir-ar al naibii sa fiu! Voi! Trimiteti toti spionii care sunt in stare sa afle cine mama dracului vrea sa ma deie pe mine cu capul de toti peretii! Tip la cei din jur de a inceput sa tremure si sticla. O parte dintre ei s-au dus ca furnicile in treburile lor in timp ce cealalta parte s-au dus sa vada datele cu privire la noii tradatori. Eu in schimb m-am lasat putin pe spate, frecandu-mi baza nasului cu degetul mare si cel aratator, cine mama ma-sii vrea sa ii faca rau tocmai ei? Si de ce? Multe intrebari dar fara raspuns deocamdata, oftand ma ridic de pe fotoliu , cu pasi hotarati ma indrept spre iesire , in acelasi timp ceilalti ma urmarii cu teama dar amestecat cu respect. Usa trantita in urma mea scoase un sunet care ma scoase din sarite dar nu am dat nici o importanta, eu eram hotarat sa merg la scumpa mea Abbey si sa aflu cine ii vrea raul! Eram stresat pana si in masina , cu mare dificultate acordam atentie si condusului , toate gandurile mele imi erau la Abbey , daca este in pericol? Pfff, dar cred ca este in siguranta cu traznitul ala de Dean, pare un om de temut mai ales cand vine vorba de Abbey! Dar cred ca momentan pana imi voi rezolva problemele voi lasa siguranta lui Abbey pe mana lui Dean , nu cred ca in noaptea asta in care se va da cursa aia super importanta in care va fi prezenta si mafia irasliana se va putea intampla ceva ei.
CITEȘTI
Drumul Vieții
AcciónAbbey Salvador -> Dulce si acidă. Prinsa intr-o lume fabuloasă, unde odata vampirii existau. Lumea ei se cutremură din temelii când il cunoaste pe Dante Black. Dante Black -> râul pur si plin de intuneric. Înconjurat la tot pasul de misterul...