Capitolul 54.

574 20 2
                                    

Noah pov.

Ma asez pe scaun linistit in timp ce astept ca Dante sa se calmeze. Rana ii da putine batai de cap dar tot se manifesta, tranteste cu ce apuca si tipa din toti plamanii. Injura la greu , da cu pumnii in tot ce ii vine in cale, numai tine cont de nimic. Se pare ca a fost o lovitura destul de mare pentru el iar din cauza aceasta el nu accepta faptul ca Abbey ar putea sa il tradeze in halul asta. Cred ca doare o astfel de tradare insa o pot intelege intr-un fel, adica ma gandesc ca daca Erika mi-ar face o miscare din asta cred ca m-ar durea enorm, stai o clipa .. de ce imi pasa mie ce face Erika. Imi scot telefonul, incepand sa ma uit pe facebook sa vad ce mai e nou... cam nimic.

-La dracu cu ea, la dracu cu tot. Nu voi accepta asa ceva. Nu o voi ierta in viata meaaa!

Se pare ca si-a revenit. Se aseaza in pat nervos, isi pune mana la rana scarsnind de durere ca apoi sa expire zgomotos. Imi las telefonul cu grija pe masuta de langa mine, chiar nu vreau sa invete sa zboare. Dante uraste cand nu ii se da atentie atunci cand vorbeste. Acum sunt ochi si urechi la el.

-Deci... ce vei face?

Inghit in sec asteptand cu sufletul la gura raspunsul sau. Sincer, imi e frica de ce va face, Dante la nervi intotdeauna ia decizii prea pripite, niceodata nu se gandeste de 2 ori, deci nu se stie daca va fi bine. Abbey a gresit dar daca Dante va alege razbunarea va fi de rau. Imi pun picior peste picior –stil baietesc-- , Dante incepe sa stranga cu putere din ochi , se pare ca il doare rana.

-Vreau sa ma razbun pe ea , imediat dupa ce incep sa ma recuperez o sa ma razbun in felul meu. Tinand cont ca ea a fost cineva in viata mea... nu ma voi razbuna ca de obicei.

Se pare ca alege razbunarea, exact cum banuiam...

-Dar... Abbey inca te mai iubeste.

Incerc sa dreg problema asa cum pot dar ma indoiesc ca voi reusi. Dante e incapatanat ca un catar. Se incrunta la mine in timp ce scoate un marait.

-Daca ma iubea nu ma impusca! Asa ca ar trebui sa se pregateasca!

Va fi nasol, oare sa o avertizez?

-Si, sa te puna naiba sa o avertizezi ca pui prajit te fac!

Citeste ganduri? Ce naiba? Inghit in sec usor ca apoi sa rad slab.

-Nu voi face nimic, iti promit. Acum... cred ca voi pleca , am niste treburi in oras.

Ma ridic in picioare, imi bag telefonul in buzunare ca apoi sa ma indrept spre usa. Cand eram foarte aproape se aude Dante din spatele meu.

-Sa ai grija de Erika cat sunt eu in spital.

Asta imi aduce un zambet larg pe chip, Dante are suficienta incredere in mine incat sa ma lase sa am grija de Erika. Stai asa...de ce sunt bucuros ca am grija de o pramatie ca ea? Cred ca e o greseala. Plus de asta Erika este cu Jack, stai... ce fac aici? Erika imi e ca o sora, da, da ,da, Erika imi e ca o sora! Imi scutur capul sa imi revin din visare.

-Nu iti fa probleme, voi fi foarte atent cu Erika.

Deschid usa, ies cu pasi mici parca ezitand, de ce presimt ca se va intampla ceva rau?

Dante pov.

Stau intins in pat de cateva ore bune, am niste nervi incat simt ca explodez. Cum dracu s-a ajuns aici? Eram atat de fericit ca voi putea fi in sfarsit cu fata inimii mele iar acum...asta? Abbey a fost cea care m-a impuscat, dar de ce?  Sunt atat de pierdut...Ce i-am facut atat de grav incat sa ma impuste? Astea au fost intrebarile care m-au bantuit in ultimele 5 ore de cand Noah a plecat. Macar stiu ca Erika este bine... e ciudat ca Chad nu si-a mai facut nici o miscare...bizar. Inchid ochii pentru a fura un pui de somn, nu am mai adormit bine in ultimele 3 saptamani, macar acum sa inchid un ochi.

Drumul ViețiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum