-Cine e fratele sau? il intreb in soapta. Noah acum ma privii cu nervi, isi inclesta pumnii si maxilarul incercand cu greu sa se calmeze ,sa nu sparga ceva.
-Chad Forest!
Abbey pov.
Acel nume ... cum de nu mi-am dat seama pana acum? Cei 2 semanau mult intre ei. Ura dintre cei 2... Doamne nu pot sa cred. Dante si Chad sunt frati!!!! Asemanarea dintre cei 2!!! Pana si cu Erika semăna atât de mult... cum de nu mi-am dat seama? Dar de ce se urăsc atât de tare Dante si Chad? Care este rolul lui Chad in povestea asta? Dante este prins intr-un hău fara fund, e prins in întuneric. Insa , tot nu vreau sa ma las de razbunarea mea! Problemele lui nu ma vor impiedica. Pana la urma el a vrut sa devin astfel. Nu sunt parasuta lui, nu va face ce vrea din inima mea tampita care ca proasta chiar daca el a gresit inca il mai iubeste. Inima proasta si naiva. Dar lasa. E timpul ca , creierul sa intre in actiune deci Dante , pregatestete , ma voi antrena in asa fel incat sa ti se urasca zilele cand te vei rentalnii cu mine. Ma voi razbuna pe tine Black in cel mai crud mod. Ma voi razbuna intr-un fel in care nici nu te vei astepta. Nimeni nu se joaca cu mine. Iar faptul ca te-ai comportat cu mine ca cu o curva de a ta ma scoate din minti. Pregateste-te Dante Black! As fi putut sa te ajut sa iesi la lumina dar tu ai renuntat atât dar atât de repede la mine. Aruncandu-ma la gunoi cu prima ocazie. Vom regla noi intr-o zi conturile asa cum nu te vei astepta.
Dupa 3 luni.
Dante pov.
Stau trantit pe scaunul din biroul meu. Tin in mana ingandurat un pahar de coniac. Habar nu stiu ce voi face mai departe. Elaine nu si-a amintit inca nimic!!! Josh mi-a spus clar ca Elaine a fost in coma timp de 6 ani... imediat cum si-a revenit a venit la mine. Fir-ar ea de treaba sa fie! Si de parca nu era totul bine ghici ce! Ea s-a blocat pe faza ca are 17 ani! Crede ca inca sunt iubitul ei! De parca totul s-a oprit in timp! Nu stie adevarul! Am reactionat urat cand am aflat ceea ce a ascuns Josh la inceput. Cand am vrut sa merg la Elaine sa ii spun ca habar nu are ce traieste, sa ii spun ca nu sunt iubitul ei si ca acum am alta fata... Josh a reactionat super urat zicandu-mi ca doctorii l-aua vertizat clar: „Poate sa isi piarda mintiile , sa fie un soc prea puternic pentru ea!". De aceea trebuie sa ma prefac ca totul e ca atunci pana isi va da seama ca a trecut de fapt 6 ani de la acel accident. Am fost prins in trecutul „nostru" timp de 3 ani , pana sa imi revin. Pana sa devin un playboy dat dracului. Am reusit cu greu sa imi sterg orice sentiment din inima. Insa masca mea de fier mi-a tinut .... Abbey , pitica aia... mi-a spart masca! Nu stiu de ce...dar nu regret nimic. Am iubit-o mult si inca o iubesc enorm! Inca nu pot renunta la ea. Dar imprejurimele ma lasa sa renunt o mica perioada pana cand o voi obliga pe Elaine sa isi dea seama ca ceea ce face nu e bine. Imi ridic privirea spre fereastra, picaturile de ploaie lovesc sticla cu putere, asa cum a lovit si viata in mine. Dupa fiecare lovitura , m-am ridicat fara sa ma plang! Stiu ca sunt puternic, nu voi renunta! Acum gandurile mele mi se indreapta in alta parte, in urma cu 3 luni cand idiotul de Faiwel a avut tupeul sa traga in mine la cursa aia blestemata, din nefericire a intervenit politia si am fost nevoiti sa fugim care incotro. Mor de ciuda ca inca nu i-am descoperit ascunzatoarea. Altfel eram razbunat demult! Genunchiul mi-a facut figuri o perioada dar acum este destul de bine iar asta nu ma face decat sa ma bucur. Vibratia telefonului este cea care ma trezeste din ganduri. Ma intind dupa el parca cu incetinitorul. Cand vad apelantul nu pot face altceva decat sa oftez adanc. Il pun la ureche ca apoi sa raspund.
-Da?
-Dante, nu mai dai nici un semn de viata! Timp de o saptamana nu ai mai fost implicat in nici o misiune! Ai amanat-o pana si pe aia cu politicianul! Imi spune serios. Se pare ca uitasem de acea misiune... imi dau ochii peste cap scapand un oftat.
CITEȘTI
Drumul Vieții
AksiAbbey Salvador -> Dulce si acidă. Prinsa intr-o lume fabuloasă, unde odata vampirii existau. Lumea ei se cutremură din temelii când il cunoaste pe Dante Black. Dante Black -> râul pur si plin de intuneric. Înconjurat la tot pasul de misterul...