-----****** Va rog sa dati drumul la muzica! Va multumesc! -----------------------**************
Dante pov.
Imi simt inima batand ca nebuna, stau cu coatele pe genunchii mei , capul imi este sprijinit in maini , nu stiu ce voi face daca ma va parasii si ea! Cred ca voi ajunge la nebuni , asta este clar! Mirosul de spitale ma induce intr-o stare de greata, nu am suportat niceodata spitalele. Am venit aici intr-un suflet sperand ca nu am intarziat, a stat in sala de operatie 3 ore, nici nu am ajuns bine ca imediat au bagat-o in sala de operatie. Iar acum gandul imi fuge rapid la fata aia neobrazata care acum sta inconstienta pe patul din salonul de recuperare, unde toti doctorii o consulta cu atentie. Ceva nu imi miroase a bine iar asta nu imi place. Ce naiba cauta ea acolo? Ii voi jupoi de vii pe cei care au indraznit sa se atinga de ea, al dracului sa fiu ca am fost atent. De unde au aflat de ea? Imi scot rapid telefonul din buzunar apeland rapid primul numar care imi vine in vizor.
-Gaseste-i! Atat apuc sa spun printre dinti pentru ca imediat inchid telefonul. Ma ridic furtunos de pe scaun cand vad usa cum se deschide , la fel fac Liam , Noah si Jorge, care chiar nu am nici o idee ce fac ei aici.
-Este cineva din partea lui Abbey Salvador? Inainte sa dau sa zic ceva un glas puternic se facu auzit.
-Da! Cand imi intorc capul sa vad cine este, ma uit la barbatul din fata mea ca la masini straine. Arogantul nici nu ma baga in seama , trece pe langa mine de parca as fi invizibil.
-Daca imi permiteti intrebarea, cine sunteti? Intreaba doctorul pe un ton calm. Eu sunt atent la fiecare cuvintel scos de idiotul din fata mea, fata lui parca ma roaga sa ii dau cativa pumni , abia imi controlez acest instinct. Nu inteleg de ce moaca lui imi pare atat de cunoscuta. Cand imi intorc capul spre Noah pot sa ii observ chipul alb , de ce arata asa palid dupa ce l-a vazut pe arogantul asta? Acum sunt si mai curios de raspunsul ce intarzie sa vina din partea necunoscutului. Cu pasi apasati ma apropii de doctorul ce ne priveste incruntat cand pe mine cand pe tipul care este cam de aceeasi inaltime cu mine.
-Eu sunt fratele ei! Sunt Dean Salvador! Acum daca nu va suparati! As vrea sa stiu ce mama sfantului cauta sora mea in spital! A , da! Si as mai avea nevoie de urmatorul raspuns! In ce stare se afla!? Il aud cum scoate fiecare cuvintel printre dinti , ochii imi sunt atintiti pe pumnii inclestati. Deci este unul dintre fratii ei, acum cand ma uit mai bine la el , chiar seamana cu celalalt. Sa inteleg ca sunt gemeni?
-Oh , deci sunteti fratele pacientei. Domnule , nu stiu circumstantele in care a ajuns pacienta la spital! Dar in schimb va pot oferii informatiile in ceea ce priveste starea acesteia. Din nefericire nu va aduc vesti bune, domnisoara a cazut in coma profunda. Loviturile de la cap a cauzat hemoragie interna, hemoragie ce cu greu am reusit sa o tinem sub control, a fost la un pas de moarte , domnule! Cand aud cuvintele scoase de doctor dau cativa pasi mecanici in spate , lipindu-ma de suprafata rece a peretelui. Nu , nu , nu , nu se poate! Ma las usor in jos, imediat facand cunostinta cu podeaua , imi pun mainile agitat in par dand frenetic negativ din cap. Daca moare si ea , voi innebuni! Nu are voie sa ma paraseasca, trebuia sa o protejez! Trebuia sa stau langa ea! Nu trebuia sa fiu orb la intentiile mele care a adus-o in pericol! Doar din vina mea ea este in starea asta! Sunt un adevarat nenorocit! De ce toate persoanele apropiate mie patesc tot ce e mai rau? O lacrima pe chip mi se prelinge usor, pierdut mi-o sterg cu maneca ca de indata sa imi dau seama ca nu am mai varsat nici o lacrima de la acea tragedie. Dumnezeule, daca mi-o vei lua si pe ea , ma jur ca voi face in asa fel incat sa fac mai mult rau decat am facut deja! Nu imi pasa ca voi ajunge in iad, urasc sa recunosc , dar fata asta mi-a intrat pe sub piele fara ca macar sa imi dau seama. De cand a devenit asa importanta pentru mine? Ma jur, cand isi va revenii o voi rasfata ca pe o printesa, doar , Doamne , nu mi-o lua! Ea este raza mea de lumina ce ma ghideaza prin intunericul de care sunt inghitit! Te implor.... nu mi-o lua! Imi ridic capul buimac datorita atingerii de pe umarul meu , imediat am dat peste ochii ingrijorati ai lui Noah. Nu apuca sa spuna ceva pentru ca intr-o clipa ma trezesc ridicat si strans cu putere de geaca de piele, ochii negrii ai lui Dean ma sfredelesc pana in adancul sufletului , se poate citii cu usurinta ura lui profunda pentru mine. Dintii lui sunt prinsi intr-o stransura puternica , in timp ce tot trupul sau tremura din cauza nervilor, eu in schimb nu gesticulez nici o miscare, sunt pierdut in ale mele ganduri. Ce ma voi face daca o voi pierde si pe Abbey, este cazuta in coma. Oh, nu se poate sa ii se intample acelei minunate fapturi asa ceva!
CITEȘTI
Drumul Vieții
AcciónAbbey Salvador -> Dulce si acidă. Prinsa intr-o lume fabuloasă, unde odata vampirii existau. Lumea ei se cutremură din temelii când il cunoaste pe Dante Black. Dante Black -> râul pur si plin de intuneric. Înconjurat la tot pasul de misterul...