Capitolul 39.

791 29 0
                                    


    Abbey pov.

-Nu ma atinge!!! Tip cat ma tin plamanii , indepartandu-ma de el , am dat pas cu pas in spate pana cand m-am lovit de un perete mai bine zis de un abdomen tare ca piatra, cand mi-am ridicat ochii incetosati datorita lacrimilor asupra lui Dante am putut sa ii vad ingrijorarea, furia si teama din ochi. Nu inteleg de ce ar fi furios. Cand imi intorc capul spre cel care m-am izbit am simtit in acelasi timp o mana pe bratul meu , asta m-a facut sa tresar. Fac ochii mari cand vad cine e....

Inima imi bate ca nebuna , acum cand ma gandesc ca am fost prinsa de Aaron. Sta cu mainile incrucisate la piept fulgerandu-ma cu privirea. Imi ridic capul si ne uitam unul in ochii celuilalt, nici unul din noi nu indrazneste sa sparga tacerea care s-a instalat. Cand incerc sa spun ceva glasul parca mi-a ramas in gat.

-Abbey. Imi spui si mie ce te aduce prin aceasta zona minutata? La aceasta ora care este destul de normala pentru o fata ca tine sa fie prezenta in acest loc?

Sarcasmul lui Aaron isi facu simtita prezenta, eu teoretic ar trebui sa fug de aici mancand pamantul dar cand colo stau privind la fetele care mai au putin si il mananca pe Aaron. Ochii mi se indreapta fara sa vreau asupra lui Dante, acesta are o expresie destul de indurerata, iar asta imi starneste in sinea mea un sentiment de vinovatie. El de fapt a vrut binele meu iar eu i-am provocat suferinta. Asta ma doare , nu imi place deloc sa stiu ca eu i-am cauzat durere.

Aaron vazand ca nu ii zic nimic a decis el sa reieie mica noastra conversatie.

-Abbey , ti-a mancat pisica limba? Stiu ca tu acum te bucuri in sinea ta! Ai habar cum era sa imi scoata ochii Dean cand a aflat ca nu esti acasa? A trebuit sa vin de urgenta din Florida la razgaiata de sor'mea care credeam ca sta cuminte acasa! Dar de unde? Ea statea teleleu pe piste, acum din cauza ta trebuia sa am un ochi lipsa! Imi spune nervos , in timp ce isi trece mana prin parul meu usor. Stiu ca e foarte iritat din cauza ca a dat de belele cu Dean , mai stiu ca este suparat din cauza ca am plecat aiurea fara ca el sa stie de mine. Acum ma simt mult mai vinovata de ceea ce am facut. Il vad cu coada ochiului pe Dante ca ar vrea sa imi spuna ceva dar inchide si deschide gura fiind nehotarat daca sa imi zica ceea ce ar vrea. Insa Noah isi pune mana pe umarul sau facandu-i semn din cap ca nu ar trebui.

-Stai o clipa, ce cautai tu in Florida, cand de fapt erai in Italia? Il intreb suspicioasa, el imediat se schimba la fata privindu-ma urat. La aceasta reactie nu pot face altceva decat sa ma bucur ca am reusit sa il intimidez putin.

-Am o amanta acolo! Dar stai asa , ce te doare pe tine capul? Ar trebui sa te doara capul de faptul ca fractu era sa imi scoata ochii cu furculita. Cand am ajuns casa imediat datorita amenintarilor sale, el statea la masa obligat de mama sa manance, din cauza ta nici nu voia sa manance. Am intrat pe usa lejer si am auzit un tipat din hol , eu mergeam tiptil ca sa nu ma auda, dar de unde fratele meu , ca ghiaurele m-a auzit, stii ce mi-a zis :"Impielitatule , treci aici!!!", inainte sa intru in salon mi-am facut cateva cruci sanatoase ca apoi sa merg la el. Nici bine nu am intrat ca o furculita mi-a trecut pe langa ureche ajungand direct in peretele de langa mine... pe bune daca nu...in clipa aia ma gandeam ca , casa e bantuita , pai cum naiba sa zboare furculitele cu asa o exactitate? Ori e bantuita casa, ori furcultele si-au luat lectii de zbor fara ca eu sa stiu. Am avut noroc ca m-am lasat in jos , de altfel imi nimerea ochiul la perfectie. Oricum fratitu era sa imi scoata ochii din cauza ta! Nici daca merg o data la 7 luni la biserica Dumnezeu nu a vrut sa imi asculte ruga sa ma fereasca de nervii lui Dean!! Razgaiata mica era sa fac infarct cand l-am vazut cu o drujba in mana fugarindu-ma prin toata casa , a zis ca sunt un idiot ca nu te protejez!!! Iar tu domnisoaraa cum poti sa umblii asa haihui?

Drumul ViețiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum