Capitolul 40.

851 32 1
                                    

-Pai... nu stiu daca este bine pentru ca si Erika a fost implicata in acea cursa.

Abbey pov.

Ii urmaresc fiecare incruntatura care i-a iesit pe chip. Nu puteam spune altceva decat ca nu am putut sa imi tin gura asta mare a mea inchisa. Dante cand a auzit ca Erika era pe pista mai avea putin si turba. Cu mare dificultate s-a calmat cand si-a dat seama ca eram langa el. Fara sa imi dau seama m-am trezit in bratele sale puternice.

-Iubito , zimi ceva ca sa nu ma duc in clipa asta acolo si sa nu o incui pe Erika ca pe Rapunzel in cel mai inalt turn cunoscut de pe Terra! Il aud pe iubitul meu cum incerca sa se calmeze. Un chicot am putut sa scap , doar asta a fost reactia mea. Eram amuzata decat de protector este Dante cu Erika , ii puteam citi ingrijorarea din voce. Dar stiu ca este in siguranta cu Jack , aia 2 se iubesc iar asta se vede de la o mila distanta.

Mi-am ridicat mainile emotionate ca apoi sa il strang cu toata puterea mea pe scumpul meu printisor! El si-a afundat capul in parul meu , oarecum am putut sa imi dau seama ca acum ranjeste de mama focului. Este asa un scump cand reactioneaza asa.

-Dante, nu iti fa griji , este bine. Mai ales ca este Iris, Aaron si Jack cu ea! Aaron chiar daca nu o cunoaste o va ajuta pentru ca va fi obligat de Iris, intotdeauna a avut o slabiciune pentru ea, pentru ca face parte din gasca noastra de nebuni. Ii spun zambind larg. La auzul afirmatiei mele s-a indepartat usor din bratele mele , dandu-se 2 pasi in spate, el s-a incruntat putin pregatit sa imi ceara niste explicatii. Mi se pare mie sau e gelos?

-Cum adica? Ce grup? Intreaba incruntat. Eu am oftat dar un zambet larg insa melancolic si-a facut loc pe chipul meu. In timp ce mergeam tinandu-ne de mana mi-am dat seama ca nu stim prea multe unul fata de celalalt.

-Paiii, sa zicem ca parintii mei au avut cativa prieteni... pana si acum dupa atatia ani sunt prieteni , prietenii parintilor mei au copii, copiii aia sunt pentru mine , Aaron si Dean ca niste frati , ah , sa nu uit de verisorii mei dusi de acasa! Spun chitaind usor. Mike si Drake sunt cei mai scumpi veri care ai putea sa ii ai. Imi e atat de dor de ei , de asemenea de toata gasca!!!

-Cand ma vei introduce acelui grup? Ma intreaba Dante in timp ce ne legana mainile care erau impletite. Imi ridic capul curioasa pentru ai citii expresiile. Dante incearca sa se implice in viata mea...asta e destul de interesant. Insa nu vreau sa ma las atat de usor.

-De ce vrei sa te implici in viata mea!? Doar nu iti pasa de mine , nu e asa? Intreb ranjind ridicandu-mi sugestiv sprancenele. Dante doar pufnii ca apoi cealalta mana care era libera sa si-o afunda in buzunare. Surprinzator dar noi 2 parca eram prinsi intr-o lume doar a noastra. Nu le dadeam deloc importanta copiilor care se imbranceau in picioarele noastre sau parintii care fugeau necajiti dupa ei. Doar ne pierdeam in privirile pe care ni le trimiteam unul altuia. Dante inainte sa imi deie un raspuns isi umezeste buza de jos cu limba intr-un mod foarte senzual ce imi dadea fiori pe sira spinarii.

-Uite... ti-am promis ca voi fi mult mai apropiat de tine. Am fost un bou ca nu prea ti-am dat atentie. Dar viata mea e mult mai complicata decat pare. Intelegi? Ce ai aflat tu pana acum este doar o parte din secretele mele! Sunt practic o gaura neagra plina de mister. Te pui in pericol din simplul fapt ca esti foarte pretioasa pentru mine iar asta ma innebuneste Abbey! Vreau ca tu sa fii in siguranta, iubire! Imi spune in timp ce imi saruta gingas mana. In momentul acesta imi simt obrajii cum instantaneu imi iau foc, asta nu e de bine. Imi las capul rusinata in jos sperand ca nu imi va vedea jena insa imediat Dante imi prinse barbia cu cele 2 degete de la mana dreapta , ridicandu-mi capul in asa fel incat sa ii infrunt privirea aceea arzatoare specifica lui care nu face altceva decat sa imi faca inima sa bata mai puternic decat batea deja.

Drumul ViețiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum